×
×

آلبوم نمک۲ از گروه موسیقی آدمک منتشر شد

  • کد نوشته: 226325
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم نمک۲ شامل قطعاتی از موسیقی کودکان از گروه موسیقی آدمک است که در قالب ۲۰ قطعه از جمله «رعنا»، «تره دور»، «بری باخ»، «لالایی»، «په پو سلیمانی»، «مسم مسم»، «لیلادو»، «گل پامچال»، «سوزه»، «دریا دریا» و …به اجرا در آمده است.

    آلبوم نمک۲ از گروه موسیقی آدمک منتشر شد
  • آلبوم نمک ۲ اثری از گروه موسیقی آدمک، توسط مؤسسه پندار پویای آدمک، منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم نمک۲ شامل قطعاتی از موسیقی کودکان از گروه موسیقی آدمک است که در قالب ۲۰ قطعه از جمله «رعنا»، «تره دور»، «بری باخ»، «لالایی»، «په پو سلیمانی»، «مسم مسم»، «لیلادو»، «گل پامچال»، «سوزه»، «دریا دریا» و …به اجرا در آمده است.

    این گروه که از دانش آموختگان دانشکده‌ی کارل اُرف دانشگاه موتسارتِئوم (سالزبورگ – اتریش) تشکیل شده و بر مسائل آموزشی-پژوهشی موسیقی کودکان تمرکز دارد. پیش از این آلبوم در مزرعه و نمک ۱ از این گروه منتشر شده بود. در آلبوم‌های نمک آثار فولکلور از مناطق مختلف ایران با تنظیمی مناسب برای کودکان بازآفرینی شده‌اند. آلبوم دو بخش کلی دارد؛ بخش اول قطعات با آواز اجرا شده‌آند و بخش دوم بی‌کلام. قطعات بخش دوم برای خواندن کودکان همراه موسیقی مناسب است و جنبه آموزشی دارد. استفاده از سازهای ایرانی در کنار سازهای بلز، زیلوفون و دیگر سازهای مناسب کودکان جنبه مثبت فرهنگی دارد.

    شایان ذکر است که آلبوم نمک۲ از گروه موسیقی آدمک، توسط مؤسسه پندار پویای آدمک راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=226325
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *