×
×

محمدرضا آهنج خبر داد

  • کد نوشته: 22623
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  • کارگردان سریال “راستش را بگو” از خوانندگی علیرضا قربانی برای تیتراژ پایانی این سریال خبر داد. محمدرضا آهنج کارگردان سریال “راستش را بگو” درباره تیتراژ پایانی این سریال به خبرنگار مهر گفت: علیرضا قربانی خواننده صاحب نام قرار است تیتراژ پایانی سریال را با شعری از افشین یدالهی و موسیقی از هومن خلعتبری بخواند. “راستش را بگو” که قرار است از […]

  • کارگردان سریال “راستش را بگو” از خوانندگی علیرضا قربانی برای تیتراژ پایانی این سریال خبر داد.

    محمدرضا آهنج کارگردان سریال “راستش را بگو” درباره تیتراژ پایانی این سریال به خبرنگار مهر گفت: علیرضا قربانی خواننده صاحب نام قرار است تیتراژ پایانی سریال را با شعری از افشین یدالهی و موسیقی از هومن خلعتبری بخواند.

    “راستش را بگو” که قرار است از نیمه دوم مهر از شبکه یک پخش شود داستان مردی را روایت می‌کند که در اتاق کنترل متروی تهران، گویی جامعه و آدم‌های آن را زیر ذره‌بین گذاشته و از مانیتورهای آن اتاق به تماشای شهر و ماجراهای ریز و درشت آن نشسته است.

    در این سریال که ۲۰ شخصیت اصلی دارد بازیگرانی از دو نسل مختلف ایفای نقش کرده‌اند که حسن پورشیرازی (وحید)، نیوشا ضیغمی (خاتون)، آتیلا پسیانی (مسوول امنیتی)، امیر آقایی (شهید چمران)، رویا تیموریان (آسیه)، ثریا قاسمی (مامان خورشید) و محمد عمرانی از جمله بازیگران پیشکسوت آن هستند.

    مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، ایمان صفا، نیوشا ضیغمی، الناز بهمن‌زاده و مهناز ایزدیار هم بازیگران جوان و اصلی سریال “راستش را بگو” را تشکیل می‌دهند.

    از میان عواملی که در پشت دوربین فرشاد گل سفیدی به فاطمه ثمرقندی تهیه‌کننده و محمدرضا آهنج کارگردان در به تصویر کشیدن “راستش را بگو” کمک کرده‌اند می‌توان به محمد شیوندی صدابردار، حسن احمدی عکاس، سامان شعشعه مدیر تولید، سعید شعشعه مجری طرح، طباطبایی وامیدصفایی تدارکات، شکیل مظفری برنامه‌ریز، داود بابایی دستیاردوم کارگردان، مژگان تمجیدی منشی صحنه و ایمان امیدواری چهره پرداز اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=22623
       
    برچسب ها علیرضا قربانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *