×
×

نخستین تصاویر از سریال نوروزی «سعید آقاخانی»

  • کد نوشته: 223765
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • نخستین تصاویر از سریال نوروزی «سعید آقاخانی»

  • مهر/ نخستین تصاویر از بازیگران زن سریال نوروزی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی منتشر شد.
    مجموعه تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما آماده می شود، از اواخر آذر مراحل تصویربرداری را آغاز کرده است. این در حالی است که با بارش برف و استقرار سامانه هوای سرد در منطقه لوکیشن، گروه کار ضبط تصاویر را پیش می برند.
    تدوین همزمان مجموعه را نیز امیر شیبان خاقانی پیش می برد. در سکانس های دیروز ۳۰ دی که در یک قنادی ضبط شد، سعید آقاخانی در نقش نوری و محمدزارع زاده در نقش رضا قناد بازی داشتند. تاکنون بیش از ۳۰ درصد تصویربرداری انجام شده است.
    سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد، سیروس سپری، صابر ناصری، علیرضاحنیفی، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و… از جمله بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند. به زودی بازیگران شناخته شده دیگری نیز به این مجموعه خواهند پیوست.
    فیلمنامه سریال نیز توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است.
    این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.
    آقاخانی پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال های «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته است. «نون. خ» یازدهمین سریال آقاخانی در مقام کارگردان محسوب می شود. فرجی نیز پیش از این سریال «لژیونر» را تهیه کرده است.
    سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مجری طرح: حسن مصطفوی، مدیرتصویربرداری: امیرمعقولی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: پگاه ترکی، دستیار کارگردان: مصطفی تنابنده، برنامه ریز: ساناز بصیر، عکاس: کوروش جوان، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لعل سنجیان، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

    https://musiceiranian.ir/?p=223765
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *