×
×

مجتبی بهرامی در تالار وحدت می‌خواند

  • کد نوشته: 221834
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۵ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • در کنسرت جدید گروه مشتاق ۱۲ قطعه اجرا می‌شود. مجتبی بهرامی خواننده و سرپرست گروه مشتاق به هنرآنلاین گفت: گروه مشتاق اسفندماه در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد. هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم و به‌زودی اخبار دقیق آن انعکاس می‌یابد. در این کنسرت با همخوانی دخترم مژده بهرامی به صحنه می‌رویم. […]

    مجتبی بهرامی در تالار وحدت می‌خواند
  • در کنسرت جدید گروه مشتاق ۱۲ قطعه اجرا می‌شود.

    مجتبی بهرامی خواننده و سرپرست گروه مشتاق به هنرآنلاین گفت: گروه مشتاق اسفندماه در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد. هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم و به‌زودی اخبار دقیق آن انعکاس می‌یابد. در این کنسرت با همخوانی دخترم مژده بهرامی به صحنه می‌رویم.

    بهرامی خاطرنشان کرد: در این کنسرت آواز و قطعات ضربی ردیفی، تصنیف “من مستم و تو دیوانه” و آهنگ‌های کردی فولکلور کرمانشاه که همگی این قطعات در آواز اصفهان هستند، در بخش نخست برای مخاطبان اجرا می‌شود.

    سرپرست گروه مشتاق با اشاره به اینکه در این کنسرت ۱۲ قطعه اجرا می‌شود، گفت: در بخش دوم کنسرت آواز و مرتب‌خوانی، تصانیف محلی در دستگاه شور، تصانیف محلی در دستگاه ابوعطا و یک قطعه تصنیف فارسی در آواز ابوعطا در دستگاه شور و آواز ابوعطا اجرا می‌شود.

    بهرامی در پایان درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت حمیدرضا آفریده (کمانچه)، محمد فتحی (ستار)، میلاد داول (دف)، مسعود نجفی (سنتور)، مجید علیزاده (تنبک)، یاسر مرادی (بم تار)، حسین روزبهانی (تار)، سعید دولت زارعی (نی) نوازندگان این گروه هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=221834
       
    برچسب ها مجتبی بهرامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *