×
×

یزدانی در گفت‎وگو با هنرآنلاین

  • کد نوشته: 22172
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  •  خواننده و نوازنده موسیقی راک ایران معتقد است، افزایش هزینه‌ کنسرت‌های موسیقی را مردم متقبل می‌شوند، یعنی مردم با این کار از موسیقی و موسیقیدان حمایت می‌کنند و جور هزینه‌ها می‌کشند. رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با بیان اینکه در ایران درآمد حاصل از فروش بلیت کنسرت به خواننده نمی رسد، گفت: […]

  •  خواننده و نوازنده موسیقی راک ایران معتقد است، افزایش هزینه‌ کنسرت‌های موسیقی را مردم متقبل می‌شوند، یعنی مردم با این کار از موسیقی و موسیقیدان حمایت می‌کنند و جور هزینه‌ها می‌کشند.

    رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با بیان اینکه در ایران درآمد حاصل از فروش بلیت کنسرت به خواننده نمی رسد، گفت: متاسفانه قیمت بلیت کنسرت‌ها در ایران قیمت مهار شده‌ای نیست و همه آنها با هزینه های بالا برگزار می شوند؛ به همین دلیل مخاطبان کنسرتها برای تامین بلیت خود باید هزینه بالایی را متقبل شوند.

    این خواننده راک در ادامه گفت: همه این در آمد به جیب خواننده نمی رود؛ چرا که تهیه کننده نیز هزینه‌هایی مانند اجاره سالن و هزینه‎ تبلیغات و … نیز دارد.

    خواننده فیلم “تهران تهران” در ادامه خاطرنشان کرد: این هزینه‌ها برای برگزاری کنسرت در حالی در ایران صرف می‌شود که در هیچ جایی از دنیا اینگونه نیست. به عنوان مثال سالن همایش‌های برج میلاد بابت دو اجرا در یک شب، مبلغی معادل ۴۰ میلیون تومان از تهیه کننده و خواننده دریافت می‌کند اما در همه جای دنیا با ۱۰ میلیون تومان می توان بهترین سالن را اجاره کرد.

    وی افزود:چنین چیزی باعث می شود که هزینه برگزاری کنسرت افزایش یابد که متاسفانه این افزایش هزینه را مردم متقبل می‌شوند.یعنی مردم با این کار از موسیقی و موسیقیدان حمایت می کنند و این در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. یعنی ایرانی ها جور هزینه های کنسرت را می کشند.

    یزدانی در ادامه متذکر شد: گنجایش پایین سالن‌ها یکی دیگر از دلایلی است که باعث می‌شود هزینه برگزاری کنسرت بالا برود؛ در حالی که اگر سالن‌ها گنجایش بیشتری داشت، هم هزینه های کنسرت کمتر می شد و هم خواننده از طریق اجرا می توانست با انرژی مضاعفی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    خواننده فیلم سینمایی “حکم” در پایان از اجرای آینده خود گفت: روز ۳۱ شهریور ماه در سالن همایشهای برج میلاد و در دو سانس برای علاقه مندان موسیقی راک اجرا خواهم کرد. در این کنسرت گلچینی از قطعات پنج آلبوم خود را اجرا می کنم و دو قطعه از آلبوم جدیدم که هنوز منتشر نشده را نیز به اجرا در خواهم آورد.

    وی افزود: برای این کنسرت یکسری تصویرهای خاص در نظر گرفته شده که همزمان با اجرای قطعات برای حضار پخش خواهد شد. همچنین دو دکور جدید نیز برای این اجرا در نظر گرفته شده است.

    یزدانی در پایان گفت: اعضای گروه نیز مانند همیشه بهروز پایگان(کی بورد)، میلاد عدل و مازیار احمدپور(گیتارالکتریک)، آرش زمانیان(گیتارباس)، محد خرم نژاد(درامز) و خودم (گیتار )است. این کنسرت در روز یاد شده، راس ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=22172
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *