×
×

آلبوم پالیز۱ از گروه موسیقی پالیز منتشر شد

  • کد نوشته: 220069
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۱ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم پالیز۱ به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و خوانندگی علی صمدپور، در قالب ۸ قطعه به عناوین «لالایی»، «کمانچه»، «امشب»، «سنتور»، «شیدا»، «تنبک»، «رقص ژاله» و «یار من» ساخته و پرداخته شده است.

    آلبوم پالیز۱ از گروه موسیقی پالیز منتشر شد
  • آلبوم پالیز ۱ از گروه موسیقی پالیز، به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و آواز علی صمدپور، توسط مؤسسه خنیای رامشگران پارسی منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم پالیز۱ به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و خوانندگی علی صمدپور، در قالب ۸ قطعه به عناوین «لالایی»، «کمانچه»، «امشب»، «سنتور»، «شیدا»، «تنبک»، «رقص ژاله» و «یار من» ساخته و پرداخته شده است.

    سولماز بدری (آواز)، کیخسرو مختاری (کمانچه) و ستار خطابی (سازهای کوبه‌ای) اعضای اصلی پالیز را تشکیل می‌دهند و  در این اثر علی صمدپور به عنوان خواننده و احسان ذبیحی فر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده با این گروه همکاری داشته اند. همچنین سیاوش روشن، گلشن دانش، سجاد سقایی و علیرضا کدخدازاده نوازندگان میهمان در اجرای قطعات بوده اند.

    قطعات، تصانیف و سولوها در مایه و آواز اصفهان هستند و در مجموع اثری روان، گرم و پر احساس برای دوستداران موسیقی ایرانی مهیا شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم پالیز۱ به آهنگسازی احسان ذبیحی فر و آواز سولماز بدری و علی صمدپور، از سوی خنیای رامشگران پارسی، روانه بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=220069
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *