×
×

از ۷ تا ۱۶ مردادماه

  • کد نوشته: 2171
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • کیهان کلهر به همراه گروه همنوازان کلهر از ۷ تا ۱۶ مرداد در  شهرهای شیراز ، کرمان و اصفهان به اجرای کنسرت موسیقی می پردازد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، این کنسرت ها از روز ۷ مردادماه با اجرای کنسرت در شیراز آغاز می‌شود و به مدت سه شب تا ۹ مرداد در تالار […]

  • کیهان کلهر به همراه گروه همنوازان کلهر از ۷ تا ۱۶ مرداد در  شهرهای شیراز ، کرمان و اصفهان به اجرای کنسرت موسیقی می پردازد.
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، این کنسرت ها از روز ۷ مردادماه با اجرای کنسرت در شیراز آغاز می‌شود و به مدت سه شب تا ۹ مرداد در تالار حافظ ساعت ۲۰/۳۰ برگزار خواهد شد.
    سپس ۱۰ تا ۱۲ مردادماهٰ،  تالار خانه شهر کرمان میزبان گروه می شود و از ۱۴ تا ۱۶ مرداد این گروه در تالار رودکی شهر اصفهان به اجرای قطعات می پردازد.
    این کنسرت شامل دو بخش است و در قسمت اول کیهان کلهر در کنار علی بهرامی نوازنده سنتور بم، به بداهه نوازی و معرفی ساز شاه کمان می پردازد.
    در بخش دوم گروه همنوازان کلهر به خوانندگی حمیدرضا نوربخش ، قطعاتی از از ساخته های کلهر را اجرا می کنند.
    نوازندگان گروه را سیامک جهانگیری(نی) ؛ روزبه رحیمی(سنتور) ، هادی آذرپیرا (تار)، علی بهرامی (سنتور بم) ، علی کاظمی(رباب) ، پوریا پاکشیر(تنبک) و زکریا یوسفی(دف) تشکیل می دهند.
    پیش از این، در تیرماه سال جاری، گروه هم‌نوازان کلهر به مدت شش شب در تالار وحدت تهران به اجرای برنامه پرداخته بود که با استقبال گرم تماشاگران مواجه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=2171
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *