×
×

پیام تسلیت به آذرآبادگان…

  • کد نوشته: 21669
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۹ دیدگاه
  • برخی از هنرمندان جامعه موسیقایی ایران با انتشار پیام‌های تسلیت با مردم زلزله زده آذربایجان شرقی ابراز همدردی کردند.

  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: برخی از هنرمندان جامعه موسیقایی ایران با انتشار پیام‌های تسلیت با مردم زلزله زده آذربایجان شرقی ابراز همدردی کردند.

    متن پیام این هنرمندان به شرح زیر است:

     

    عبدالحسین مختاباد:

    یا حق                  

    ای عاشقان ای عاشقان امروز ماییم و شما

    افتاده در غرقابه ای تا خود که داند آشنا

    خبر تاسف بار در گذشت هموطنان مظلوم آذربایجانی ام در اثر زلزله ویرانگر تاسف و تالم عمیقم را بر انگیخت. ضمن اعلام همدردی با خانواده های داغدار، باید  همه ما در حد توانمان دست در دست هم نهیم تا مرهمی بر زخمهای آنان بوده  و نیز باری را از دوش این مردم فهیم و بزرگ برداریم.

     

     

    علی پهلوان (گروه آریان):

    و باز بلایای طبیعی عزیزان و هموطنانمان را مصیبت زده کرد، وقت این رسیده که دست در دست هم صدای پای امید را به کوچه هایشان برگردانیم.

    یادمان باشد که تب و تاب اولیه این حادثه ى ناگوار که خوابید، تازه درد کسانى نمود پیدا میکند که باید براى ساختن زندگى از دست رفته اشان هزینه ى بسیار زیادى را متقبل شوند، این مرحله هم کم مصیبتى نیست و نباید بعد از پایان جو سنگین و غمگین این روزها، این مردم مصیبت زده را تنها بگذاریم.

     

    رضا صادقی:

    همدردی،رسمی پسندیده در فرهنگ پاک ایران و ایرانیست.
    با آرزودی صبر و شکیبایی و قدرت برای تحمل مصیبت وارده به هموطنان صبور آذربایجان
    با تمام وجود به عنوان یک ایرانی همدردی ما را بپذیرید و تسلای خاطرتان را از خدای شبهای قدر خواهانیم.
    ما ایرانیان و مخصوصا مشکی پوشان و هنرمندان و هنر دوستان را در غم خود شریک بدانید.
    یاشاسین آذربایجان
    رضا صادقی
    همین …

     

     

    سالار عقیلی:

    وقتی خبر ناگوار و جان کاه زلزله استان اذربایجان را می شنوم ،که هزاران کیلومتر از وطن عزیزم فاصله دارم . اخبار و تصاویر منتشر شده به حدی غم انگیز است که دیدن و شنیدن ان از این فاصله هم دل هر انسانی را به درد می اورد.
    در نهایت تالم و تاسف این حادثه دلخراش را به بازماندگان و هموطنان عزیز و داغ دیده ام تسلیت عرض می نمایم. بی شک اجرای برنامه هایی به منظور جبران خسارات مادی و معنوی وارده به هممیهنان اذریمان از وظایف بنده و جامعه موسیقی کشور است.
    امید وارم که این توانایی ناچیز ، قدمی کوتاه  در این راه بلند باشد.

     

     

    بابک جهانبخش:

    از خبر وقوع زلزله در آذربایجان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانم بسیار متاسف و متاثر شدم. ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه دردناک، در شبی که تقدیر همگان مقدر شد، از خداوند متعال غفران و رحمت الهی فوت شدگان، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی بازماندگان و آسیب دیدگان را مسالت دارم.

     

     

    پیمان ناصح پور:

    با مردمان غیور و سخت کوشی که من از آذربایجان سراغ دارم، بار دیگر بر خواهند خواست و حماسه خواهند آفرید، زیرا که آذربایجان همیشه بیدار و حماسه ساز است. عاشیق‌های آذربایجان ایستاده، سازهایشان را روی سینه گذاشته و همانند ستارخان و باقرخان، عظمت آذربایجان را با موسیقی زیبا و حماسی‌شان به رخ جهانیان خواهند کشید. اینجانب با اطمینان خاطر می‌گویم: آذربایجان همشه اویاخدی.

     

     

    فرزاد فرزین:

    کشته و زخمی شدن هموطنان عزیزمان در زلزله ی امروز آذربایجان را به مردم عزیز کشورمان و بازماندگان این حادثه ی غمبار و خانواده های داغدیده ی آنها تسلیت می گوییم .

     

     

    پرواز همای و گروه مستان:

    درگذشتِ عده‌ای از هم‌میهنان‌مان در زلزله شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس را به بازماندگان ایشان و مردم عزیز آذربایجان تسلیت می‌گوییم و از درگاه پروردگار برای آسیب‌دیدگان، بهبودی و برای خانواده‌ی درگذشتگان، صبر بر این واقعه‌ی دردناک را خواستاریم.

     

     

    بهنام صفوی:

    واقعا دردناک است، از این طریق به هموطنان آذری تسلیت می گویم و آرزوی صبر برای همهٔ این عزیزان دارم.

     

     

    فرهاد جواهر کلام:

    عرض تسلیت دارم به هموطنان عزیزم که عزیزانشان را در حادثه ناگوار زلزله آذربایجان شرقی از دست داده اند، مرا نیز در غم هایتان شریک بدانید.

    https://musiceiranian.ir/?p=21669
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *