×
×

دبیر این جشنواره اعلام کرد

  • کد نوشته: 21462
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • جشنواره «نواها و آواها» که پیش از این قرار بود از سوی دفتر موسیقی در ماه مبارک رمضان برگزار شود،‌ لغو شد. کامران همت‌پور- دبیر این جشنواره – به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: این برنامه قرار بود هفته اول ماه مبارک رمضان با شرکت گروه‌های موسیقی نواحی ایران برگزار شود که از […]

  • جشنواره «نواها و آواها» که پیش از این قرار بود از سوی دفتر موسیقی در ماه مبارک رمضان برگزار شود،‌ لغو شد.

    کامران همت‌پور- دبیر این جشنواره – به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: این برنامه قرار بود هفته اول ماه مبارک رمضان با شرکت گروه‌های موسیقی نواحی ایران برگزار شود که از سوی دفتر موسیقی به هفته دوم ماه موکول شد، اما اکنون خبر لغو این جشنواره را به من داده‌اند.

    او ادامه داد: این جشنواره قرار بود به مدت ۱۴ شب در تالار وحدت به اجرای برنامه بپردازد و گروه‌هایی از خراسان شمالی و جنوبی‌، گرگان‌، آذربایجان‌، هرمزگان‌، سیستان و بلوچستان‌، کرمانشاه‌، کردستان‌ و… به این جشنواره دعوت شده بودند.

    کامران همت‌پور که مدیریت برنامه‌ «نغمه‌های ایرانی» را در تالار رودکی برعهده دارد‌، اظهار کرد: احتمال لغو این برنامه‌های هفتگی نیز وجود دارد و دلیلش عدم تسویه حساب بنیاد رودکی با گروه‌های موسیقی است.

    به گزارش ایسنا‌، گفته می‌شود دلیل لغو جشنواره «نواها و آواها» عدم تصویب بودجه در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چنین جشنواره‌ای است.

    https://musiceiranian.ir/?p=21462
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *