×
×

با حضور چهار نسل از خوانندگان

  • کد نوشته: 2139
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • در این کنسرت اسفندیار قره‌باغی، داوود حیدری، رضا عشقی‌پور و حمید خندان قطعات فاخر و ماندگار موسیقی ایران را برای نخستین‌بار و با همراهی گروه هنر اجرا می‌کنند. کنسرت «جاودانه‌ها» با اجرای ۱۹ قطعه هم‌چون «عقرب زلف کج‌ات»، «ای ایران»، «رقیب»، «پیک سحری»، «ستاره مرد»، «تک‌درخت»، «امید جانم»، «رسوای زمانه»، «آیریلیق»، «فریاد»، «نفرین» و… با […]

  • در این کنسرت اسفندیار قره‌باغی، داوود حیدری، رضا عشقی‌پور و حمید خندان قطعات فاخر و ماندگار موسیقی ایران را برای نخستین‌بار و با همراهی گروه هنر اجرا می‌کنند.

    کنسرت «جاودانه‌ها» با اجرای ۱۹ قطعه هم‌چون «عقرب زلف کج‌ات»، «ای ایران»، «رقیب»، «پیک سحری»، «ستاره مرد»، «تک‌درخت»، «امید جانم»، «رسوای زمانه»، «آیریلیق»، «فریاد»، «نفرین» و… با تنظیم حسین فاضل توسط چهار نسل از خوانندگان ایران خوانده می‌شوند.

    گروه هنر متشکل از ۱۶ نوازنده با سازهای ویلن، ویلنسل، گیتار، گیتارباس، کیبورد، درامز، کلارینت، فلوت، سه‌تار، سنتور، تار و تنبک این چهار خواننده را در کنسرت «جاودانه‌ها» همراهی می‌کنند. هم‌چنین ژاله صادقیان از گویندگان مطرح کشور، کار اجرا و معرفی قطعات را در طول برنامه برعهده خواهد داشت.

    قیمت بلیت‌های این کنسرت؛ ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ هزار تومان است و به دانشجویان نیز ۲۰ درصد تخفیف داده می‌شود. مراکز موسیقی بتهوون (۸۸۳۱۳۸۶۸)، ققنوس (۲۲۷۲۸۰۰۷)، سیاه و سپید (۶۶۹۷۱۶۰۳)، دارینوش (۲۲۰۰۰۶۰۰)، کافه کهن (۸۸۸۱۴۴۹۵) و ترنم نی (۸۸۸۶۰۲۶۶) مراکز فروش بلیت‌های این کنسرت خواهند بود.

    کنسرت «جاودانه‌ها» به سرپرستی داوود حیدری و با همت شرکت فرهنگی‌هنری ترنم نی، از ۱۰ تا ۱۲ مردادماه ساعت ۲۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=2139
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *