×
×

لازمه‌ی داشتن یک جامعه موفق نشاط است

  • کد نوشته: 21242
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۴ دیدگاه
  • بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایران که درباره‌ی جشنواره جوانه صحبت می‌کرد، گفت: به نظر من لازمه‌ی داشتن یک جامعه موفق نشاط است و جشنواره جوانه هم اقدامی است که این شور و شادی را در یبن جوانان باعث می شود

  • بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایران که درباره‌ی جشنواره جوانه صحبت می‌کرد، گفت: به نظر من لازمه‌ی داشتن یک جامعه موفق نشاط است و جشنواره جوانه هم اقدامی است که این شور و شادی را در یبن جوانان باعث می شود.

    به گزارش ایسنا، او ادامه داد: اگر من می‌خواستم برنامه‌ای برای جشنواره جوانه بسازم، برنامه‌ای با محتوای صلح، دوستی، اتحاد و هم‌بستگی چه برای جامعه موسیقی و چه برای کل مردم می‌ساختم؛ ساخت چنین برنامه ای به نظرم نمود دارد.

    او در رابطه با کار در عرصه موسیقی گفت: با سازهای کوبه‌ای و پیانو کارم را شروع کردم و چون اصالتا جنوبی هستم، ابتدا سازهای منطقه‌ای ماهشهر من را به موسیقی علاقه‌مند کرد اما به خوانندگی فکر نمی‌کردم و فقط ملودی کارهایم را به خوانندگان مختلف می دادم. بعد از اینکه کارم را به طور حرفه‌یی ادامه دادم تهیه‌کننده یکی از شرکت‌های موسیقی به من پیشنهاد خوانندگی داد و اولین جرقه خواننده شدن من در آن زمان بود.

    او پدر و مادرش را دو مشوق اصلی خود خواند و افزود: موسیقی یک امر ذاتی است و پدر و مادرم در این زمینه کمک فراوانی به من کردند.

    صفوی در پاسخ به این سؤال که اکنون دغهدغه شما خوانندگی است یا آهنگ‌سازی؟ گفت: قطعا اکنون دغدغه من خوانندگی است چرا که وقتی کاری را به طور حرفه‌یی دنبال می‌کنی دیگر فرصت انجام کار دیگری برایت باقی نمی ماند شاید اگر به طور تفننی خوانندگی می‌کردم فرصت این کار را داشتم اما اکنون یا به دنبال کنسرت‌هایم هستم یا کار در شهرستان های مختلف را دارم و یا آلبومم را جمع آوری می کنم و دیگر فرصتی برای انجام کار آهنگسازی برای من باقی نمی ماند.

    او خوانندگی را یکی از مشاغل پولساز عنوان کرد و افزود: خوانندگی به طور حرفه‌یی درآمدزایی خاص خودش را هم دارد اما موسیقی از آن دسته مشاغل است که صفر تا صدش را خودش برای خودش درآمدزایی می‌کند و از طرف هیچ ارگانی کمک نمی‌شود و صرفا با فروش آلبوم یا برگزاری کنسرت است که درآمدی کسب می‌شود من با اینکه عمران خوانده‌ام اما تنها منبع درآمدم همین موسیقی است.

    به گزارش ایسنا، جشنواره جوانه عنوان جشنواره برنامه‌سازی رادیو جوان است که در آن مخاطبان آثار رادیویی آماتور خود را از طریق سایت www.javanefestival.irبرای رادیو ارسال می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=21242
       
    برچسب ها بهنام صفوي

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *