×
×

در گفتگو با هنرآنلاین مطرح شد

  • کد نوشته: 21157
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • امیر کریمی،خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار هنر آنلاین گفت: پنجمین آلبومم به زودی وارد بازار موسیقی می‌شود.این آلبوم هنوز عنوان مشخصی ندارد اما ساخت تمامی قطعات آن به پایان رسیده و قرار است به زودی به دست مخاطبان برسد. وی افزود: این آلبوم یدون عنوان شامل ۱۰قطعه است و ترانه های تمامی این […]

  • امیر کریمی،خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار هنر آنلاین گفت: پنجمین آلبومم به زودی وارد بازار موسیقی می‌شود.این آلبوم هنوز عنوان مشخصی ندارد اما ساخت تمامی قطعات آن به پایان رسیده و قرار است به زودی به دست مخاطبان برسد.

    وی افزود: این آلبوم یدون عنوان شامل ۱۰قطعه است و ترانه های تمامی این ۱۰ قطعه توسط بابک صحرایی سروده شده است. در بخش آهنگسازی نیز از حضور دوستانی همچون نیکان ابراهیمی، پوریا حیدری، میلاد اکبری، امن قباد، امیرعباس حسنزاده، حامد حنیفی بهره برده‌ایم. قطعات ساخته شده توسط هر آهنگساز توسط خود وی تنظیم شده است.

    وی تاکید کرد:در حال حاضر این آلبوم در مرحله ضبط قرار دارد وبعداز ضبط وارد مرحله جدیدتری از چرخه تولید خود می رسد.

    کریمی با اشاره به اینکه به دنبال عنوان مناسبی برای این آلبوم است، گفت:مدیریت هنری این آلبوم را بابک صحرایی به عهده دارد ؛همچنین وی پیشنهاد داده بود تا ترانه های آلبوم توسط من و او سروده شود اما من فقط خواستم تا در زمینه خوانندگی در آلبوم حضور داشته باشم. به همین دلیل سرودن تمام ترانه های آن را به وی سپردم.

    امیر کریمی همچنین خاطر نشان کرد: رفیق، عشق و عادت، عشق کافی نیست، ترکم نکن و … عنوان قطعات این آلبوم هستند. بعداز انتشار آن نیز به برگزاری کنسرت درتهران اقدام خواهم کرد. البته آلبوم پیش از ماه رمضان آماده انتشار می شود ولی مطمئن نیستم بتوانم آن را در همین زمان کوتاه به بازار بفرستم.

    وی در پایان گفت: در هر صورت کنسرت تهران بعداز ماه مبارک رمضان برگزار می شود ومسلما در آن از قطعات آلبوم جدیدم نیز با تنظیم های کنسرتی استفاده خواهیم کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=21157
       
    برچسب ها امیر كریمی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *