×
×

تا ۱۵ مردادماه

  • کد نوشته: 21138
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  •  فراخوان بخش رقابتی چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت تا ۱۵ مردادماه سال ۹۱ تمدید شد. به نقل  از انجمن موسیقی،بر اساس فراخوان اولیه جشنواره موسیقی مقاومت علاقمندان می توانستند برای حضور در این دوره آثارشان را تا ۳۱ تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که به دنبال استقبال هنرمندان از این جشنواره، مدت ارسال آثار تا […]

  •  فراخوان بخش رقابتی چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت تا ۱۵ مردادماه سال ۹۱ تمدید شد.

    به نقل  از انجمن موسیقی،بر اساس فراخوان اولیه جشنواره موسیقی مقاومت علاقمندان می توانستند برای حضور در این دوره آثارشان را تا ۳۱ تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که به دنبال استقبال هنرمندان از این جشنواره، مدت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه تمدید شد.

    چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت به منظور بزرگداشت خاطره مدافعان و سر افرازان میهن اسلامی در سال های دفاع مقدس با هدف شناخت جنبه های نو و دریچه های تازه در رویکرد هنر موسیقی به سال های مقاومت ملت مسلمان و قهرمان ایران، ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می شود.

    این جشنواره در بخش های گروه نوازی و نماهنگ برگزار خواهد شد .

    گروه های موسیقی شرکت کننده در بخش گروه نوازی باید آمادگی اجرای حداقل ۴۵ دقیقه آثار با کلام را (که حداقل نیمی از آن مربوط به موضوع مقاومت باشد) در جشنواره داشته باشند.

    هیات انتخاب از بین نمونه آثار ارایه شده، بهترین گروهها را که آثار مرتبط با موضوع جشنواره ارایه نموده باشند را انتخاب و برای حضور و اجرای زنده در جشنواره دعوت خواهند کرد.

    هبات داوران از بین نماهنگ های ارائه شده با مضمون دفاع مقدس و مقاومت ملی، بهترین کارگردان را بر اساس کیفیت کل اثر (به لحاظ هماهنگی وتأثیرگذاری موسیقی و تصویر) انتخاب و با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی تقدیر خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=21138
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *