×
×

فرزند زنده‌یاد حسن کسایی عنوان کرد

  • کد نوشته: 21094
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • فرزند زنده‌یاد حسن کسایی گفت: چنانچه اقدامی از سوی مسئولین فرهنگی برای تبدیل خانه پدری به موزه موسیقی و یا موزه کسایی صورت گیرد ما می‌پذیریم. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، «جواد کسایی» فرزند زنده‌یاد حسن کسایی در خصوص پیشنهاد «مهدی الهی قمشه‌ای» برای تبدیل خانه زنده‌یاد کسایی به میراث فرهنگی اصفهان، اظهار داشت: تصمیم این کار با مسئولین […]

  • فرزند زنده‌یاد حسن کسایی گفت: چنانچه اقدامی از سوی مسئولین فرهنگی برای تبدیل خانه پدری به موزه موسیقی و یا موزه کسایی صورت گیرد ما می‌پذیریم.

    خبرگزاری فارس: آمادگی خانواده زنده‌‌یاد «حسن کسایی» برای تاسیس خانه موزه کسایی

    به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، «جواد کسایی» فرزند زنده‌یاد حسن کسایی در خصوص پیشنهاد «مهدی الهی قمشه‌ای» برای تبدیل خانه زنده‌یاد کسایی به میراث فرهنگی اصفهان، اظهار داشت: تصمیم این کار با مسئولین فرهنگی است، چنانچه اقدامی از سوی آن‌ها برای تبدیل خانه پدری به موزه موسیقی و یا موزه کسایی صورت گیرد ما می‌پذیریم؛ چرا که با این امر این خانه ماندگار می‌شود.

    وی افزود: مسئولان فرهنگی با دغدغه‌های دیگری که دارند بعید به نظر می‌رسد چنین کاری انجام دهند. به هر صورت ما پذیرای پیشنهاد آن‌ها هستیم.

    به گزارش فارس، «مهدی الهی قمشه‌ای» در یادواره زنده‌یاد کسایی که در تالار وحدت تهران برگزار شد پیشنهاد ماندگاری خانه این استاد برجسته نی کشور را در اصفهان داد و گفت: امیدوارم خانه استاد کسایی به عنوان یادگاری برای مردم ثبت فرهنگی شود، چرا که این خانه، خانه امید، عشق و الهام مردم است و معتقدم صدای نی کسایی هنوز در آنجا وجود دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=21094
       
    برچسب ها حسن کسایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *