×
×

به خوانندگی بهار صادقی (خواننده خردسال)

  • کد نوشته: 21089
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۲۵ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «سیب» با صدای بهار صادقی (خواننده خردسال) از طریق شرکت چکاوک زنده رود وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

  • موسیقی ایرانیان: آلبوم موسیقی «سیب» با صدای بهار صادقی (خواننده خردسال) از طریق شرکت چکاوک زنده رود وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

    محمد ابراهیم زاده مدیر هنری چکاوک زنده رود درباره جزئیات آلبوم «سیب» گفت: این اثر به سفارش خانه شهروند شهرداری اصفهان، در رده سنی کودک و نوجوان تولید گردیده و آهنگسازی آلبوم هم توسط هنرمند جوان و با ذوق موسیقی ایران مسعود میرزایی انجام شده است.

    وی در ادامه افزود: در آلبوم از اشعار شعرای برجسته کشور چون مصطفی رحماندوست، ناصر کشاورز، ناصر علی اکبر سلطان و منیژه هاشمی استفاده شده و جهت درک بیشتر مفاهیم شعر برای کودکان، اشعار با صدای گرم هنرمند گرانقدر کامبیز جهانبخش دکلمه شده‌اند.

    ابراهیم زاده با اعلام اینکه این آلبوم نسبت به آثار منتشره در این حیطه، اثری متمایز است، توضیح داد: از ویژگی های بارز این اثر، آهنگسازی آن بر اساس موسیقی دستگاهی ایران میباشد، به نحوی که نغمه یردازی آن کاملا با استفاده از گوشه های ردیف موسیقی اصیل ایران صورت گرفته که این مهم سبب آشنایی کودکان با موسیقی ایرانی می شود. البته علاوه براین، آهنگها توسط گروه موسیقی ادیب به صورت گروهی و با استفاده از سازهای ایرانی مانند سنتور، تار، کمانچه، نی، تنبک و رآبم (ساز ابداعی) ضبط شده که موجب مانوس شدن گوش فرزندانمان با سازهای ملی کشورمان میگردد. همچنین برجسته ترین وجه تمایز این اثر، خواننده آلبوم است که خود کودکیست هفت ساله و علیرغم سن کم این اثر را با تسلطی چشمگیر و مثال زدنی اجرا نموده که مطمئنا مورد رضایت مخاطبین موسیقی قرار خواهد گرفت.

    لازم به ذکر است که بهار صادقی خواننده آلبوم «سیب» فرزند مجتبی صادقی آهنگساز با سابقه و پرکار موسیقی ایران است که پیشتر آثار برجسته ای چون «نازنین یار» با صدای حسام الدین سراج و «علیداد» با صدای کورش اسد پور با آهنگسازی وی وارد بازار موسیقی کشور شده است.

    در ادامه می توانید دموی این آلبوم را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=21089
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *