×
×

در آخرین شب اجرای سالن میلاد نمایشگاه

  • کد نوشته: 21071
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام تیر ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • بنیامین بهادری ۲۸ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به گفته خود یکی از پرشور و هیجان ترین اجراهای خود را به صحنه برد؛ اجرایی که با تاخیر شروع شد ولی بیش از زمان تعیین شده طول کشید. به گزارش خبرنگار موسیقی سینما پرس، پیش از حضور بنیامین و گروهش کلیپی از اجراهای […]

  • بنیامین بهادری ۲۸ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به گفته خود یکی از پرشور و هیجان ترین اجراهای خود را به صحنه برد؛ اجرایی که با تاخیر شروع شد ولی بیش از زمان تعیین شده طول کشید. به گزارش خبرنگار موسیقی سینما پرس، پیش از حضور بنیامین و گروهش کلیپی از اجراهای گذشته این هنرمند و نماهایی از پشت صحنه ضبط و خواندن قطعات پخش شد و گروه با تشویق و استقبال حاضران در سالن که تعدادشان هم کم نبود، به صحنه آمدند و پشت سازهای شان قرار گرفتند. گروه نواختن سازهای شان را آغاز کردند و صدای بنیامین پیش از حضور وی بر روی سن به گوش می رسید. با سوت و جیغ بنیامین به روی سن آمد و اولین قطعه را که از آلبوم جدید وی است زیر نورپردازی زرد، قرمز، سبز و آبی اجرا کرد. قطعه ای با ترانه «تا حالا عاشق شدی» که پیش از این برای دانلود روی سایت ها قرار گرفت و همراه با قطعه دیگری ا زاین هنرمند منتشر شد.

    بنیامین پیش از اجرای این قطعه بابت تأخیر در اجرای کنسرت عذرخواهی کرد و گفت: تا به امروز در برنامه های ترانه شرقی سابقه این را نداشته ام که بیش از ۱۰ دقیقه تاخیر داشته باشم اما امشب با تأخیر به وقت اذان برخوردیم که منتظر شدم زمان اذان بگذرد تا بدون وقفه یک شب خوب و خاطره انگیز را باهم داشته باشیم.

    «یه عاشق» قطعه بعدی بود که همراه با تشویق و انرژی چندبرابر شده حاضران به اجرا در آمد و پس از آن بدون وقفه اجرای قطعه سوم با ترانه «می دونم یه وقتایی دلت برام تنگ میشه/تو خیابون نگاه میکنی از پشت شیشه/اون که از پشت درختا میگذره شاید منم /که دارم تنهایی با یاد تو پرسه میزنم» شروع شد و «مثل لیلی توی پاییز» به این قطعه متصل شده و با همخوانی حاضران در سالن همراه شد.

    پس از اجرای این قطعه «کجای دنیای»، «آخ عزیزم»، «دوست دارم» قطعاتی بود که با شور و هیجان هرچه تمام تر به اجرا در آمد. بنیامین همراه با اجرای قطعه «دوست دارم» شمع به دست گرفت و حاضران هم با در دست گرفتن گوشی های خود و تکان دادن آن در بالای سر سالن را چراغانی کردند.

    در بخش دیگری از این کنسرت نیما وارسته با معرفی شدن توسط بنیامین تحت عنوان نابغه موسیقی پاپ به اجرای زیبای ساز خود همراه با قطعه «عاشق شدم» پرداخت. صدای ویولن با شور و هیجان خاص در سالن پیچید و تشویق و استقبال حاضران را در بر داشت.

    «آشوب» قطعه دیگری از آلبوم جدید بنیامین است که در این کنسرت به اجرا در آمد و پس از اجرای این قطعه بنیامین اظهار داشت: جذاب ترین موضوع برای من این است که تنها یک هفته از انتشار این قطعه می گذرد ول یمن دارم این آهنگ را از جمعیت می شنوم این آهنگ و قطعه اول که اجرا شد؛ این شگفت انگیز است.

    در اینجا شاهد همنوازی شاد و پرهیجان نیما وارسته و علیرضا میرآقا بودیم که زیر نورپردازی قرمز صورت گرفت. بنیامین در حین اجرای کنسرت بهمعرفی اعضای گروه می پرداخت که در این ایجا نیما وارسته نوازنده ویولن و علیرضا میرآقا نوازنده پیکاشن و ترومپت موردتشویق قرار گرفتند.

    «خاطره ها» دیگر قطعه ای بود که به سالن حال و هوای دیگری بخشید و در پی آن قطعات دیگری از آلبوم اول این هواننده اجرا شد. بنیامین در خصوص اجرای این قطعات تصریح کرد: یک حال خوب و یک انرژی خیلی زیاد رو دوست دارم بهتون بدم که تا ماه ها برایتان باقی بماند؛ در اینجا «الهه ناز» با همخوانی حاضران در سالن اجرا شد و «عاشقم کن» با شکلی متفاوت برای بار دوم به اجرا درآمد.

    «اینم بمونه»، «تنگ غروب» و «حالم بده» دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت بود.

    بنیامین از حضور پدرش در این کنسرت خبر داد و گفت: این برای بار دوم است که پدرم در برنامه من حاضر می شود و امشب یک شب دوست داشتنی است. قطعه «آشوب» برا یبار دوم اجرا شد و بنیامین از علی منصوری نوازنده کیبورد و پیانو تشکر کرد و پس از اجرای دوباره قطعه «آخ عزیزم» عنوان کرد: می خواهم یک دوست عزیزی را تشویق کنیم که عضو غیرقابل تغییر گروه است که اگر روزی نباید من هم از این کار بیرون می روم؛ مدیر برنامه های من، گروه آریان، مدیر موسسه ترانه شرق و مدیر ارکستر ملی؛ محسن رجب پور. در اینجا رجب پور به روی سن آمد و پس از عذرخواهی بابت تاخیر در اجرای این کنسرت، گفت: ما تا به امروز ۹۰۰ اجرا داشتیم و امروز به اندازه ۹۰۰ اجراهای مان تاخیر داشتیم اما سعی می کنم جبران کرده و اینقدر آهنگ بزنیم که راضی از سالن بروید.

    وی افزود: آلبوم جدید بنیامین آنقدر که باید زود منتشر نشد ولی دو قطعه از این آلبوم به شما هدیه دادیم یک آهنگ دیگر هم تا دو، یه روز آینده منتشر می کنیم. از اجرای بعدی کنسرت بنیامین را با تغییرات تازه ای می بینید. امشب از همه شما تشکر و تشویق ویژه داریم.

    رجب پور ادامه داد: یک خبر دیگری که امروز دارم، این است که ۲۹ شهریور ماه سالگرد ناصرعبداللهی را د رکیش برگزار خواهیم کرد. این برنامه یادبود توسط ترانه شرقی و با کمک دیگر همراهان برپا می شود.

    وی خاطر نشان کرد: سه شب برنامه و اجرا برای کمک به یک هنرمند سرطانی مجید بهرامی توسط بنیامین، محسن یگانه و رضا صادقی برگزار شد که امروز وی سالم در جمع ما حضور دارد و این جای خوشحالی است.
    پس از صحبت های رجب پور قطعه «لکنت» با سوت و تشویق حاضران اجرا شد و بنیامین دیگر اعضای گروه خود را معرفی کرد.

    بنیامین از حاضران در سالن خواست قطعات مورد علاقه شان را بگویند تا وی اجرا کند و گفت این برا یاولین بار است که چنین کاری می کنم ولی امشب می خوام یکی از بهترین شب ها برای من و شما باشد.

    امشب شاهد اجرای قطعاتی بودیم که برخی با تنظیم جدید به اجرای دوباره در آمدند و این نیز همچون دیگر نوآوری های این خواننده جوان بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفت شبی که نه بنیامین و نه حاضران در سالن هیچ کدام راضی به پایان رسیدن آن نبودند و با اجرای دوباره قطعات کنسرت تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد.

    بنیامین پیش از اجرای قطعه آخر گفت: «اگر به من باشد می خوام با شما تا خود صبح بخونم». و با سوت و شور و حال خلق شده در سالن «خاطره ها» اجرا شد و این شب از اجرای بنیامین نیز به پایان رسید.

    از حاشیه های این کنسرت حضور گشت ارشاد مقابل درب ورودی سالن بود که این روزها به پای ثابت اماکن برگزاری کنسرت و برنامه های فرهنگی و هنری تبدیل شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=21071
       
    برچسب ها بنیامین بهادری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *