×
×

کنسرت متفاوت یگانه ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سالن میلاد

  • کد نوشته: 2100
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۵ام تیر ۱۳۸۹
  • ۱۱ دیدگاه
  • محسن یگانه همراه با ارکستر بزرگ به رهبری علی ثابت، روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌اللملی تهران به روی صحنه می‌رود. به گزارش خبرنگار موسیقی برنا، محسن یگانه در کنسرت ۳۰ و ۳۱ تیر ماه خود تمامی قطعات آلبوم «نفس‌های بی هدف» و حداکثر سه قطعه از قطعات آلبوم جدیدش را […]

  • محسن یگانه همراه با ارکستر بزرگ به رهبری علی ثابت، روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌اللملی تهران به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی برنا، محسن یگانه در کنسرت ۳۰ و ۳۱ تیر ماه خود تمامی قطعات آلبوم «نفس‌های بی هدف» و حداکثر سه قطعه از قطعات آلبوم جدیدش را اجرا خواهد کرد.

    همچنین تنظیم قطعات در این کنسرت کاملاً متفاوت با تنظیم قطعات در آلبومش است و چند قطعه نیز با ریتم تندتری اجرا خواهد شد.

    تنظیم قطعات آلبوم «رگ خواب» را محسن یگانه، علی ثابت و شهاب اکبری به صورت مشترک بر عهده دارند.

    بر اساس این گزارش، بلیت فروشی این کنسرت از ساعتی پیش آغاز شده است و مراکز فروش بلیت این کنسرت نیز توسط ققنوس، آوای هنر، پارس کنسرت، موسیقی ما، سیاه و سفید، دارینوش، پرشیا و گلستان فیلم صورت می‌گیرد.

    به گزارش خبرنگار برنا، آلبوم جدید محسن یگانه نیز با عنوان «رگ خواب» در ده روز آینده توسط شرکت آوای هنر به بازار عرضه خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، آلبوم جدید محسن یگانه در ابتدا «تابوت» نام داشته که به دلیل عدم صدور مجوز، تحت عنوان «رگ خواب» به بازار آمده است؛ به همین دلیل نام قطعه‌ای که به همین نام بوده نیز به «نباشی» تغییر نام داده است.

    آلبوم «رگ خواب» متشکل از ۱۰ قطعه با نام‌های «سکوت»، «دو راهی»، «آدما»، «رگ خواب»، «من تو رو کم دارم»، «ضربان معکوس»، «نباشی»، «عذاب»، «حافظه ضعیف»، «بمون» و قطعه بی کلام «دو راهی» است.

    https://musiceiranian.ir/?p=2100
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *