×
×

همکاری دوباره بهروز صفاریان و فریدون آسرایی

  • کد نوشته: 20964
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام تیر ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • آسرایی: در همکاری مجدد با تنظیم کننده آلبوم اول خود بهروز صفاریان به انتشار دومین آلبوم مشترک با عنوان غریبه ۲ اقدام خواهم کرد و به زودی آن را به دست علاقه مندان می رسانم

  • خواننده آلبوم خاطره‌انگیز«غریبه» گفت: در همکاری مجدد با تنظیم کننده آلبوم اول خود بهروز صفاریان به انتشار دومین آلبوم مشترک با عنوان غریبه ۲ اقدام خواهم کرد و به زودی آن را به دست علاقه مندان می رسانم.

    فریدون آسرایی، خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه آلبوم جدیدش را با عنوان “غریبه ۲” در دست تولید دارد و قرار است به زودی آن را آماده انتشار کند به خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: در اولین تجربه همکاری که با بهروز صفاریان داشتم آلبوم غریبه با موفقیت و استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شد که برای تکرار این تجربه موفق همکاری با این آهنگساز و تنظیم کننده را از سر گرفته‌ام.

    وی تاکید کرد: به دلیل اینکه آلبوم مشترک من و صفاریان با عنوان غریبه با اقبال عمومی مواجه شد با مشورت دوستان دومین همکاری مشترک ما در قالب آلبوم با همین عنوان منتشر و وارد بازار موسیقی می‌شود.

    این خواننده در ادامه یادآور شد: تولید این آلبوم از حدود دو ماه پیش آغاز شده و علاوه بر بهروز صفاریان، پدرام کشتکار، مهران خالصی ویکی دو تن دیگر از دوستان نیز با من همکاری دارندهمچنین خودم آهنگسازی بیشتر قطعات را انجام داده‌ام واگر ملودی خوبی به دستم برسد حتما از آن استقبال خواهم کرد.

    وی با اشاره به اینکه در این آلبوم اولین همکاری با ترانه سرای کشورمان روزبه بمانی را تجربه می کنم،گفت: همکاری با روزبه بمانی را بهروز صفاریان به من پیشنهاد داد که فکر می کنم همکاری موفقی شود. چون این دو سالهاست که با هم همکاری می کنند و چگونگی کارکردن با یکدیگر را می‌دانند. ضمن اینکه خودم به ترانه های این ترانه سرا علاقه دارم و این همکاری را به فال نیک می‌گیرم.

    آسرایی خاطرنشان کرد: از آنجایی که آلبوم غریبه توانست برای مردم کشورم خاطره‌ساز شود و نیز به این دلیل که خودم خاطره‌های خوبی از آن دارم این آلبوم را برای ادای دین به آن و مردم منتشر می کنم؛ البته به دلیل اینکه صفاریان وقت بسیار ندارد که صرف آلبوم کند شاید نتوان در تمامی قطعات روی همکاری او حساب کنم ولی حداقل قولی که می توانم به مخاطبانم بدهم این است که نیمی از قطعات را او تنظیم می کند. من و بهروز در همکاری با هم کارآیی خوبی داریم و اگر مثلث من و او تهیه کننده غریبه تکرار شود، حرفهای بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

    خواننده قطعه “سلام” که در سال گذشته از قطعات مورد توجه مردم بود در ادامه گفت: هرچند فروش میلیونی آلبوم‌ها به دلیل وجود اینترنت و کپی قطعات و … تکرار نمی‌شود ولی اگر این آلبوم با توجه به معیارهای ما پیش برود قطعا فروش قابل توجهی خواهد داشت.

    آسرایی در پایان گفت: تمام تلاش من و گروه حاضر در این آلبوم سعی داریم انتشار آن قبل از پایان سال صورت بگیرد که با توجه به آنچه شاهد آن هستم بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. اما با این حال به فکر مخاطبانم هستم و سعی می کنم آلبوم را زود به دستشان برسانم.

    https://musiceiranian.ir/?p=20964
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *