×
×

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نخستین دوره‌ی فراخوان ملی آکادمی پورناظری

  • کد نوشته: 209368
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • با پایان یافتنِ مهلت ثبت نام در نخستین دوره فراخوان ملی، ۲۷۷۴ نفر از هنردوستان از سراسر کشور در این فراخوان ثبت نام کرده‌اند. این فراخوان به‌منظور حمایت از استعدادهای درخشان موسیقی برای کشف نوازندگان، خوانندگان و آهنگسازان توسط آکادمی موسیقی پورناظری برگزار می‌شود

    با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نخستین دوره‌ی فراخوان ملی آکادمی پورناظری
  • با پایان یافتنِ مهلت ثبت نام در نخستین دوره فراخوان ملی، ۲۷۷۴ نفر از هنردوستان از سراسر کشور در این فراخوان ثبت نام کرده‌اند. این فراخوان به‌منظور حمایت از استعدادهای درخشان موسیقی برای کشف نوازندگان، خوانندگان و آهنگسازان توسط آکادمی موسیقی پورناظری برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بر این اساس در مرحله‌ی دوم لازم است داوطلبان تا تاریخ بیست و یکم آذر ماه، ویدئویی حداکثر به مدت پنج دقیقه در رشته‌ای که برای حضور در فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند، ضبط کرده و آن را از طریق سایت آکادمی به آدرس www.pournazeriacademy.com ارسال کنند.

    بر این اساس ۱۱۱۷ نفر برای حضور در بخش نوازندگی سازهای ایرانی ثبت‌نام کرده‌اند و بقیه‌ی داوطلبان را نوازندگان سازهای کلاسیک و همچنین خوانندگان و آهنگسازان تشکیل می‌دهند.

    بعد از پایان مهلتِ آپلود ویدئوهای ارسالی در سایت فراخوان، داوطلبان در دو مرحله توسط  گروه های زیرمجموعه‌ی هیئت داوران سطح بندی و از هر یک از داوطلبان برای اجرای حضوری دعوت به عمل می‌آید تا نفرات راه یافته به مرحله آخر انتخاب شوند تا در حضور هیئت داوران به اجرای قطعه مورد نظر هیئت داوران که متعاقبا اعلام خواهد شد ‌بپردازند. این در حالی است که در هر رشته یک نفر به عنوان برگزیده این فراخوان، انتخاب و توسط آکادمی برای آموزش‌های موسیقی بورسیه و در گام‌های بعدی جهت تولید و اجرای اثر حمایت می‌شود.  افرادی که در مراحل آزمونی فراخوان حضور پیدا می‌کنند، شامل تسهیلاتی جهت ادامه‌ی آموزش موسیقی می‌شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=209368
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *