×
×

گزارش پانا از کنسرت بابک جهانبخش :

  • کد نوشته: 20934
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • بابک جهانبخش برای نخستین بار قطعاتی از آلبوم جدید خود را با نام من و بارون را در اجرای شامگاه گذشته خود در برج میلاد به روی صحنه برد.  به گزارش خبرنگارفرهنگی پانا، شامگاه گذشته کنسرت بابک جهانبخش در دو سانس در تالار همایش های برج میلاد به روی صحنه می برد. بر اساس گزارش […]

  • بابک جهانبخش برای نخستین بار قطعاتی از آلبوم جدید خود را با نام من و بارون را در اجرای شامگاه گذشته خود در برج میلاد به روی صحنه برد.

     به گزارش خبرنگارفرهنگی پانا، شامگاه گذشته کنسرت بابک جهانبخش در دو سانس در تالار همایش های برج میلاد به روی صحنه می برد.

    بر اساس گزارش پانا، این کنسرت با استقبال خوبی ازسوی مخاطبان موسیقی روبرو شد و حتی جای سوزن انداختن درسالن برج میلاد نبود، بابک جهانبخش درکنسرت دیشب خود قطعاتی ازآلبوم من وبارون وقطعاتی ازآلبوم زندگی من اجرا کرد .

    دربخش دیگری ازاجرای برنامه خود گفت : من اولین آهنگی را که الان به اینجا رسیدم را برگزار کرد بنام “چی شد”و حضار دراین اجرا او راهمراهی کردند.

    همچنین بابک جهانبخش دراجرای خود دوقطعه ازآلبوم های خود تکرارکرد بنام “دوستت دارم”ویک قطعه ازآلبوم من وبارون را اجرا کرد.

    یادآور می شود، برخی از بازیگران سینما و تئاتر کشور نیز شامگاه گذشته در اجرای بابک جهانبخش حضور داشتند که می توان به پندار اکبری ، تیرداد کیایی و علی رام نورایی اشاره کرد.

    بابک جهانبخش با اشاره به حضور این بازیگران در اجرای خود گفت: همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با بازیگران و هنرمندان داشته باشم و از اینکه در این اجرا آنها حضور پیدا کردند تشکر می کنم .

    https://musiceiranian.ir/?p=20934
       
    برچسب ها بابک جهانبخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *