×
×

اوایل هفته آینده منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 2092
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۸۹
  • ۵ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان: آلبوم موسیقی «فکر و فریاد» به آهنگ‌سازی تازه پیمان خازنی هفته آینده توسط موسسه چهارباغ وارد بازار موسیقی می‌شود.
    در این اثر علی جعفری، میثم مروستی (ویلن)، مجید اسماعیلی (ویلن‌سل)، میثم مروستی (آلتو)، پویان رمضانی (پیانو)، آرمین قیطاسی (فلوت)، شایان یزدی‌زاده (تنبک)، الناز اعلایی (سنتور)، سینا علم (کمانچه)، فرهاد زالی

  • موسیقی ایرانیان: آلبوم موسیقی «فکر و فریاد» به آهنگ‌سازی تازه پیمان خازنی هفته آینده توسط موسسه چهارباغ وارد بازار موسیقی می‌شود.
    در این اثر علی جعفری، میثم مروستی (ویلن)، مجید اسماعیلی (ویلن‌سل)، میثم مروستی (آلتو)، پویان رمضانی (پیانو)، آرمین قیطاسی (فلوت)، شایان یزدی‌زاده (تنبک)، الناز اعلایی (سنتور)، سینا علم (کمانچه)، فرهاد زالی (نی)، سینا سرلک (آواز) و پیمان خازنی (تار) به اجرای برنامه می‌پردازند.
    این اثر شامل شش تصنیف از جمله «چشم ز شوق»، «ماه‌هلال»، «فکر و فریاد» و «تحمل» در آواز اصفهان، شوشتری، دشتی، دستگاه شور، ماهور و آواز افشاری است. همچنین دو ساز و آواز در آواز افشاری و دستگاه ماهور با تک‌نوازی تار پیمان خازنی و تک‌نوازی نی فرهاد زالی اجرا می‌شود.
    شاعر و تهیه‌کننده این اثر مهدی چوپانی است و مدیریت هنری، صدابرداری، میکس و مسترینگ آن را پژمان رستمیان برعهده داشته است. پویان رمضانی نیز تنظیم برای ارکستر این اثر را انجام داده است.
    پیمان خازنی آهنگ‌ساز «فکر و فریاد» درباره این اثر اظهار کرد: این اثر در پی پیشنهاد موسسه چهارباغ برای آهنگ‌سازی بر روی چند غزل از سروده‌های آقای مهدی چوبانی شکل گرفت. من براساس مفهوم اشعار، قطعاتی را نوشتم که تنظیم و ضبط آن در مدت کوتاهی انجام شد.
    وی ادامه داد: «فکر و فریاد» در فضای موسیقی ارکسترال ایرانی و با تکیه بر اصالت موسیقی ملی- میهنی ساخته شده است. در این اثر موسیقی با سرشت اشعار به‌گونه‌ای پیوند خورده است که شنونده ایرانی با شنیدن آن، احساس لذت و رضایت خواهد یافت.
    آلبوم «فکر و فریاد» هفته آینده در بازار موسیقی عرضه می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=2092
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *