×
×

مدیر مرکز موسیقی عنوان کرد:

  • کد نوشته: 20714
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۱
  • ۴ دیدگاه
  • سید محمد میرزمانی: فکر نمی کنم مجوز آلبوم حبیب صادر شود چون زندگی کردن یک شخصی در ایران باعث نمی شود که آلبوم موسیقی او مجوز گیرد و انجام فعالیت های هنری با زندگی در کشور متفاوت است

  • سید محمد میرزمانی با اشاره به این مطلب که مجوزی برای اجرای شهرداد روحانی در استان کرمان صادر نشده بود گفت: تنها مقدمات اولیه برای اعطاء مجوز انجام شده بود و مجوز اجرا برای شهرداد روحانی صادر نشده بود.

    سید محمد میرزمانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به برگزار نشدن کنسرت شهرداد روحانی در کرمان گفت: مجوزی برای اجرای کنسرت شهرداد روحانی در استان کرمانشاه صادر نشده بود و تنها مقدمات اولیه اعطاء مجوزهای اولیه صورت گرفته بود و نامه ای از کرمان به تهران برای  اعلام اسامی گروه و مسائل دیگر ارسال نشده بود.

    وی همچنین درباره لغو کنسرت احسان خواجه امیری به دلیل تفکیک جنسیتی گفت: من از مدیران کل استانها وزارت فرهنگ و ارشاد می خواهم که قبل از اینکه درخواست مجوز از تهران کنند بررسی های چگونگی اجرا را به همراه گروه و خواننده انجام دهند و پس از آن به دنبال گرفتن مجوز کنسرت باشند تا  مشکلات حاشیه ای پس از لغو کنسرت نداشته باشیم .

    مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره استعفا رئیس انجمن موسیقی کرمان نیز گفت: ایشان در زمان لغو کنسرت شهرداد روحانی در کرمان مسئولیتی نداشته است و امیدوارم هنرمندان و مسئولان در این مواقع آرامش خود را حفظ کنند و تصمیمی شتابزده نگیرند.

    وی در ادامه سخنان خود درباره اعطاء مجوز آلبوم موسیقی به حبیب گفت: قبل از اینکه من به دفتر موسیقی بیایم،حبیب درخواستی برای  گرفتن مجوز آلبوم کرده بود که  این درخواست در دفتر موسیقی مسکوت مانده است.

    میرزمانی تاکید کرد: فکر نمی کنم مجوز آلبوم حبیب صادر شود چون زندگی کردن یک شخصی در ایران باعث نمی شود که آلبوم موسیقی او مجوز گیرد و انجام فعالیت های هنری با زندگی در کشور متفاوت است و یکی از نکاتی که در گرفتن مجوز آلبوم مهم است  فعالیت گذشته یک شخص است و با توجه به فعالیت های قبلی حبیب احتمال گرفتن مجوز را بعید می دانم .

    https://musiceiranian.ir/?p=20714
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *