×
×

پایان شکوهمند عاشقانه ها در برج میلاد

  • کد نوشته: 20685
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۱
  • ۱۳ دیدگاه
  • مازیار فلاحی امسال با برگزاری ده سانس کنسرت تابستانی خود در تهران توانست عنوان محبوب ترین خواننده پاپ سال های اخیر را به خود اختصاص دهد

  • موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: مازیار فلاحی امسال با برگزاری ده سانس کنسرت تابستانی خود در تهران توانست عنوان محبوب ترین خواننده پاپ سال های اخیر را به خود اختصاص دهد.

    مازیار که با عاشقانه هایش توانسته به شدت در دل مردم جا باز کند، امسال طی پنج شب و ده سانس در برج میلاد پذیرای هواداران بی شمار خود بود. او که یکی از بی حاشیه ترین خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان است در آخرین شب از کنسرت تابستانی خود با اجرای فوق العاده ای که از خود به نمایش گذاشت نشان داد می توان او را سوپر استار جدید دنیای موسیقی لقب داد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در آخرین شب کنسرت مازیار که شانزدهم تیر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، مازیار فلاحی در جوی آرام و به دور از حاشیه بار دیگر عاشقانه هایش را با همراهی هواداران مشتاق و بی شمارش فریاد زد تا نشان دهد هنوز هم عاشقانه ها را پایانی است. این کنسرت، به احتمال زیاد آخرین کنسرت مازیار فلاحی در فصل تابستان بود و از این پس این خواننده محبوب کشورمان مشغول بازی در سریال « قلب یخی» و انجام امور مربوط به تولید آلبوم دوم خود خواهد شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد آلبوم جدید خود را پایان شهریور امسال روانه بازار خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=20685
       
    برچسب ها مازیار فلاحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *