×
×

در آستانه کنسرتش در برج میلاد

  • کد نوشته: 2068
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۸۹
  • ۰
  • فرمان فتحعلیان در آستانه کنسرتش در برج میلاد از هزینه بالای این سالن انتقاد کرد. وی در این خصوص گفت: «قیمت سالن‌ها‌ی اجرای موسیقی غیرمتعارف است و تقریبا هیچ گروهی بدون اسپانسر نمی‌تواند روی صحنه برود.» فتحعلیان درباره کنسرتی که ۱۵ مردادماه در دو سانس روی صحنه می‌برد، توضیح داد: «هزینه سالن برای هر اجرا […]

  • فرمان فتحعلیان در آستانه کنسرتش در برج میلاد از هزینه بالای این سالن انتقاد کرد. وی در این خصوص گفت: «قیمت سالن‌ها‌ی اجرای موسیقی غیرمتعارف است و تقریبا هیچ گروهی بدون اسپانسر نمی‌تواند روی صحنه برود.»

    فتحعلیان درباره کنسرتی که ۱۵ مردادماه در دو سانس روی صحنه می‌برد، توضیح داد: «هزینه سالن برای هر اجرا ۱۸ میلیون تومان است. یعنی برای دو اجرا در یک شب باید ۳۶ میلیون تومان هزینه کرد و هزینه صدابرداری، نورپردازی و اداره اماکن از این هزینه‌ها جداست.»

    وی ادامه داد: «در این میان از درآمد کنسرت چیزی برای نوازنده و گروه باقی نمی‌ماند و فقط برای اینکه گروه سرپا بماند، کنسرت برگزار می‌شود.»

    فتحعلیان با مقایسه هزینه‌های برگزاری کنسرت در ایران و انگلیس اذعان داشت: «هزینه‌ای که در ایران برای سالن هزار و هفتصد نفره میلاد پرداخت می‌کنیم، دقیقا برابر با یک سالن ۲۵ هزار نفره در انگلیس است و امنیت، خدمات و احترام با سالن میلاد قابل مقایسه نیست و صدایی که از سیستم صوتی سالن به گوش می‌رسد، بسیار شفاف است، اما متأسفانه ما در برابر خدمات بسیار نازل همان هزینه را در ایران پرداخت می‌کنیم.»

    فتحعلیان قرار است در کنسرت مرداد ماه دو قطعه‌ جدید از یک آلبوم جدید را که هنوز منتشر نشده اجرا کند. او انتشار نام آلبوم را به روز کنسرت موکول کرد. همچنین قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود، آمیخته‌ای از چهار آلبوم گذشته گروه است.

    https://musiceiranian.ir/?p=2068
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *