×
×

در سالن میلاد نمایشگاه بین‎المللی

  • کد نوشته: 20587
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • آهنگساز و نوازنده برجسته ویلن کشورمان که در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد به صحنه رفته بود باز هم با اجرای قطعات خاطره انگیز درخشید و حاضران در سالن را به وجد آورد. به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، کنسرت همایون خرم با نوازندگی عمران فروزش(تنبک)، امیرحسین رضا (تار)، سامان احتشامی (پیانو) و با دکلمه ژاله صادقیان […]

  • آهنگساز و نوازنده برجسته ویلن کشورمان که در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد به صحنه رفته بود باز هم با اجرای قطعات خاطره انگیز درخشید و حاضران در سالن را به وجد آورد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، کنسرت همایون خرم با نوازندگی عمران فروزش(تنبک)، امیرحسین رضا (تار)، سامان احتشامی (پیانو) و با دکلمه ژاله صادقیان و نوازندگی و سرپرستی همایون خرم ۱۴ تیرماه در سالن نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار شد.

    هرچند اجرای برنامه با نیم ساعت تاخیر آغاز شد،اما از همان ابتدای آغاز برنامه مخاطبان حاضر در سالن با نوازندگان همراهی می‌کردند.

    با آمدن همایون خرم به روی سن حاضران در سالن به صورت ایستاده او را تشویق کردند و خرم نیز پس از پاسخ به ابراز احساسات همراه با گروه نوازندگان قطعه آهنگ گمشده را به صورت کامل اجرا کرد،پس از اجرای این قطعه نوازندگان با تغییر برنامه خود به مقام دستگاه‌ ماهورتغییر دادند و بعد از اجرای چهار مضراب آهنگ عشق ودل اجرا شد.

    بر اساس این گزارش ،هر چند این اجرا تک خوان نداشت اما از آنجا که بیشتر ترانه‌ها برای مخاطبان حالت نوستالژیک داشت بیشتر آنها بخش‌هایی از ترانه‌ها را همراه با نوازندگان زمزمه می‌کردند. در ادامه بخش اول قطعات آهنگ در میان گلها و… اجرا شد.

    در پایان بخش‌ اول همایون خرم با تشکر از حاضران در سالن گفت: باید در اینجا یاد اساتیدم ابوالحسن خان صبا و جمعی از شاگردان وی همچون مهدی خالدی، علی تجویدی، حبیب‌الله بدیع، پرویز یاحقی، اسدالله ملک را گرامی بدارم و قطعه ای رابه یاد آنها اجرا می‌کنم در این بخش زمانی که خرم اسامی هر کدام از اساتید موسیقی را به زبان می‌آورد حاضران به شدت وی را تشویق می‌کردند.

    بخش دوم مراسم با اجرای آهنگ راز دل آغاز شد و پس از اجرای این قطعه نوازندگان با تغییر برنامه خود به مقام بیات ترک برنامه را ادامه دادند.

    در ادامه نیز قطعه چهار مضراب،آهنگ کوی بلاکشان،آواز اصفهان قطعه دو ضربی،کاروان،گوشه بیات راجع اجرا شد و با اجرای قطعه دیدم به خواب اجرای کنسرت به پایان رسید. در پایان کنسرت حضار در سالن به شدت همایون خرم را تشویق کردند و عده بسیاری نیز اهدای دسته‌های گل از او تشکر کرده‌اند.

    همایون خرم نیز در پاسخ به احساسات تماشاگران قطعه امشب در سر شوری دارم را به صورت ویژه اجرا کرد. محمد اصفهانی،اکبر گلپایگانی از جمله میهمانان ویژه این کنسرت بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=20587
       
    برچسب ها همایون خرم

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *