×
×

ساخت قطعه ای با همراهی تماشاگران

  • کد نوشته: 204210
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۷
  • ۰
  • تازه ترین کنسرت کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ جمعه هجدهم آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات قدیمی و جدید برگزار شد.

    ساخت قطعه ای با همراهی تماشاگران
  • تازه ترین کنسرت کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ جمعه هجدهم آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات قدیمی و جدید برگزار شد.

    تازه ترین کنسرت کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ جمعه هجدهم آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات منتخب و جدید برگزار شد. این خواننده در تازه‌ترین کنسرت پاییزی‌اش علاوه بر قطعات قدیمی چون «شال»، «اتاق آبی» و «عطر تو»، قطعات «تو (گلادیاتور)»، «منجی» و «حس» را برای اولین بار اجرا کرد.

    کاوه آفاق در سانس اول این اجرا همانند کنسرت قبلی‌اش در تابستان با همراهی هوادارانش آهنگ تازه‌ای را  ساخت و به مخاطبانش وعده داد این ملودی را در آلبوم جدیدش منتشر کند.

    وی از هوادارانش درخواست کرد تا در انتخاب اسم این قطعه آهنگ کمک کنند تا بتواند ساخت آهنگ با انتخاب و مشارکت هواداران در زمان اجرا را که مبدع آن خودش است به ثبت برساند.

    این خواننده درباره انتقاداتی که از خوانندگانی چون حامد همایون و حمید هیراد مطرح کرده بود، گفت: این بحث را تمام کنیم چون هواداران خوانندگانی که از آنها انتقاد کردم خیلی پیغام دادند و ناراحت شدند. من از  هواداران آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم ناراحت نباشند چون به هرحال ما قصد خیر داشتیم اما سوءتفاهم بی‌موردی پیش آمد به همین جهت من دیگر از خواننده‌ها انتقاد نمی کنم.

    کاوه آفاق در این کنسرت قطعات دیگری چون «پرانتز»، «عطر تو»، «بیگانه»، «باشگاه بازنده‌ها»، «دل»، «خواب بازی»، «ماسک» و «شهر من کو» را اجرا کرد. این خواننده در پایان این کنسرت وعده داده که سومین آلبومش را تا کمتر از ۲ ماه دیگر روانه بازار کند.

    در این کنسرت که به تهیه کنندگی شرکت «هنر اول» با مدیریت مجید محسنی برگزار شد، آرمان مهربان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی گیتارباس و آرمان تبریزیان گیتار تک، کاوه آفاق را همراهی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=204210
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *