×
×

در گفت‌‌وگو با ایسنا مطرح شد:

  • کد نوشته: 20414
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • سرپرست گروه موسیقی «قمر» مدعی شد: مسئولان شهر همدان، جهت تمدید کنسرت گروه« قمر» در این استان ، درخواست ۲۴۰ بلیت کنسرت از مدیر برنامه این گروه داشتند و به همین دلیل با وجود حمایت‌های پیشین آنها، ترجیح دادیم کنسرت را لغو کنیم. نوید دهقان درباره جزییات لغو اجرای اضافه گروه «قمر» در استان همدان […]

  • سرپرست گروه موسیقی «قمر» مدعی شد: مسئولان شهر همدان، جهت تمدید کنسرت گروه« قمر» در این استان ، درخواست ۲۴۰ بلیت کنسرت از مدیر برنامه این گروه داشتند و به همین دلیل با وجود حمایت‌های پیشین آنها، ترجیح دادیم کنسرت را لغو کنیم.

    نوید دهقان درباره جزییات لغو اجرای اضافه گروه «قمر» در استان همدان به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیح داد: گروه «قمر» به مدت سه شب در استان همدان به روی صحنه رفت و با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد. از این رو تصمیم گرفتیم تا اجرا را برای مردم این استان به مدت دو نوبت دیگر تمدید کنیم.

    او ادامه داد: هماهنگی این برنامه بر عهده مدیر برنامه‌های گروه بود اما متاسفانه برای اجاره بهای سالن با مسئولان دچار مشکل شدیم. از این رو مسئولان از ما خواستند که حدود ۲۰۰ بلیت به جای اجاره‌بها به آن‌ها پرداخت کنیم، اما مدیر برنامه ما با شنیدن این موضوع تصمیم گرفت کنسرت را لغو کند.

    دهقان در عین حال تاکید کرد: این اتفاق در حالی بود که مسئولان استان همدان در سه شب اول کنسرت با ما همکاری بسیار خوبی داشتند و باعث شدند ما اجراهای قابل قبولی را در این استان ارائه دهیم، اما به هر حال مسائل مالی باعث لغو این کنسرت از سوی مدیر برنامه ما شد.

    به گزارش ایسنا، گروه «قمر» با خوانندگی سالار عقیلی به صحنه رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=20414
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *