×
×

در فرهنگسرای نیاوران

  • کد نوشته: 204090
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه موسیقی برزیلی «شورو لیوره» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. گروه موسیقی برزیلی «شورو لیوره» با حضور سفیر برزیل در ایران، روز دوشنبه ۲۱ آبان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود. در این برنامه اعضای گروه «شورو لیوره» به اجرای موسیقی «شورو» می‎پردازند. «شورو» سبکی در موسیقی برزیل است که سابقه‎ای بیش از ۱۵۰ سال […]

    در فرهنگسرای نیاوران
  • گروه موسیقی برزیلی «شورو لیوره» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

    گروه موسیقی برزیلی «شورو لیوره» با حضور سفیر برزیل در ایران، روز دوشنبه ۲۱ آبان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود.

    در این برنامه اعضای گروه «شورو لیوره» به اجرای موسیقی «شورو» می‎پردازند. «شورو» سبکی در موسیقی برزیل است که سابقه‎ای بیش از ۱۵۰ سال دارد. این سبک یکی از سبک‎های محبوب و نمادی از شخصیت ملی کشور برزیل است. این گونه موسیقی،  آمیزه‎ای از هارمونی‎های اروپایی، موسیقی روستایی برزیل، موسیقی محلی و تمپوی آفریقایی است.

    اعضای گروه موسیقی «شورو لیوره» عبارتند از: رکودو باندولیم (نوازنده ماندولین)، انریکه نتو (نوازنده گیتار هفت سیم)، جورج کاستا (نوازنده گیتار شش سیم)، مارسیو ماریینو (نوازنده کاواکینیو) و والریو خاویر (نوازنده تمبورین).

    این گروه در نظر دارد علاوه بر اجرای قطعات معاصر کلاسیک، رپرتوار جدیدی را نیز اجرا کند. کنسرت موسیقی «شورو لیوره» از کشور برزیل دوشنبه ۲۱ آبان ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. حضور در این برنامه آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور هماهنگی و شرکت در این برنامه با شماره تلفن ۲۲۷۵۲۰۱۰ تماس بگیرند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=204090
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *