×
×

«تو محکومی به برگشتن» تا دو ماه دیگر در بازار موسیقی

  • کد نوشته: 20409
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • آلبوم جدید خشایار اعتمادی با طی کردن مراحل پایانی خود ، تا دوماه دیگر وارد بازار موسیقی می شود. اعتمادی که با وسواس بیتشری روی این آلبوم کار کرده از همکاری رضا صادقی به عنوام خواننده میهمان این آلبوم خبر داد. خشایار اعتمادی،خواننده موسیقی پاپ که با وسواس بیشتری به انتشار آلبوم خود اقدام کرده، […]

  • آلبوم جدید خشایار اعتمادی با طی کردن مراحل پایانی خود ، تا دوماه دیگر وارد بازار موسیقی می شود. اعتمادی که با وسواس بیتشری روی این آلبوم کار کرده از همکاری رضا صادقی به عنوام خواننده میهمان این آلبوم خبر داد.

    خشایار اعتمادی،خواننده موسیقی پاپ که با وسواس بیشتری به انتشار آلبوم خود اقدام کرده، است،در این رابطه به خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت:عنوان جدیدترین آلبوم من «تو محکومی به برگشتن» است که به تازگی مراحل ساخت خود را طی کرده و در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد ، بعداز عید فطر منتشر می شود.

    به گفته این خواننده،گروهی که در این آلبوم  با این خواننده همکاری کرده اند سعی بر این داشته اند تا متفاوت تر از آلبوم های دیگری که تاکنون از این خواننده منتشر شده، کار کنند .

    اعتمادی در ادامه یادآور شد: همکاری با رضا صادقی به عنوان خواننده میهمان در این آلبوم از تغییرات عمده ای است که لحاظ شده است.ضمن این که این آلبوم ادامه اندیشه ها، تفکرات ، ایده ها و آرمان های من است و به لحاظ عقیدتی با دیگر آلبوم هایم مغایرتی ندارد.

    اعتمادی با اشاره به این که آلبوم یاد شده شامل ۱۰ قطعه است، عنوان کرد: تنها یکی از قطعات این آلبوم است که با صدا و همکاری دوست خوبم رضا صادقی برای علاقه مندان موسیقی پاپ اجرا کرده ایم.

    وی ادامه داد.همچنین از دیگر امکاناتی که در این آلبوم استفاده شده و به دیده شدن ان بیشتر کمک می کند و آن را از دیگر آلبوم هایم مجزا می کند، می توان به تصویری بودن آن اشاره کرد؛البته در این آلبوم علاوه بر بخش صوتی، بخش تصویری نیز خواهیم داشت.

    این خواننده موسیقی پاپ افزود:عنوان قطعه ای که با رضا صادقی به صورت مشترک اجرا می شود، « نمی‌دونی و می‌دونم» است که به احترام هواداران این خواننده پرطرفدار این قطعه را به آن ها تقدیم می کنم.

    وی افزود: من برای هواداران این خواننده ارزش قایلم و به آن ها احترام می گذارم؛ چون هوادار خواننده ای هستند که در کارهایش شعور اجتماعی را در نظر می گیرد.از نکات قابل توجه در این آلبوم این است که تمامی قطعات، تصویر نیز خواهند داشت و در دو بخش به دست علاقه مندان می رسد.

    وی که در این آلبوم قالبا از ترانه های مثبت استفاده کرده ،در این رابطه اظهار داشت: سعی کرده ام فضای مثبت و پر انرژی خلق کنم و از ترانه های با مضمون بهره گرفته ام تا به جنگ ترانه های واسوخت که این روزها باب شده رفته باشم.

    آلبوم‌های «دلشوره»، «طعنه»، «لیلا»، «عاشقی هر کی هر کی شد»، «باید به تو برگردم» آلبوم هایی است که تا کنون از این خواننده در بازار موسیقی موجود است.

    https://musiceiranian.ir/?p=20409
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *