×
×

در گفتگو با هنرآنلاین مطرح شد

  • کد نوشته: 20302
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • عبدالحسین مختاباد؛ خواننده‌ موسیقی سنتی کشور با اشاره به مشکل جذب اسپانسر برای انتشار آلبوم جدیدش گفت: موسیقی میان انبوهی از مسایل اقتصادی گم شده و از آنجایی که هیچ توجیه اقتصادی برای تهیه‌کننده‌ها وجود ندارد، بخش خصوصی از این حوزه رویگردان شده است. عبدالحسین مختاباد، خواننده موسیقی سنتی که آلبوم جدیدی در دست تولید […]

  • عبدالحسین مختاباد؛ خواننده‌ موسیقی سنتی کشور با اشاره به مشکل جذب اسپانسر برای انتشار آلبوم جدیدش گفت: موسیقی میان انبوهی از مسایل اقتصادی گم شده و از آنجایی که هیچ توجیه اقتصادی برای تهیه‌کننده‌ها وجود ندارد، بخش خصوصی از این حوزه رویگردان شده است.

    عبدالحسین مختاباد، خواننده موسیقی سنتی که آلبوم جدیدی در دست تولید دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: اگر موفق به جذب اسپانسر شوم آلبوم خود را تا پایان سال وارد بازار موسیقی می‌کنم.

    وی افزود: در حال حاضر مشغول ضبط جدیدترین آلبوم خود هستم اما بعید می دانم بتوانم آن را منتشر کنم؛ چرا که مشکل اقتصادی گریبان همه هنرمندان در همه عرصه ها را گرفته است و موسیقی نیز مستثنی از آن نیست.

    این هنرمند که ضبط این آلبوم را مدتی است آغاز کرده، تصریح کرد: برای این آلبوم از اشعار شاعران معاصر استفاده کرده ام که با توجه به این که اشعار معاصر هستند آلبوم حال و هوای به روزتری خواهد داشت.

    وی ادامه داد: متاسفانه موسیقی در میان انبوهی از مسایل اقتصادی و مالی گم شده است و از آنجایی که هیچ توجیه اقتصادی برای تهیه کننده ها ندارد، بخش خصوصی کاملا از این حوزه رویگردان شده و سرمایه خود را در بخش های دیگری هزینه می کنند.

    این خواننده در پایان گفت: عملا تهیه کننده های خصوصی از بین رفته اند و کارهای فاخر تر از سرمایه گذاری بخش خصوصی بی نصیب مانده اند.

    وی که هفته پیش کنسرتی از طرف سازمان اکو در قزاقستان با همراهی ارکستر سمفونیک و به رهبری آرش امینی برگزار کرده بود، در فصل پاییز در اجرای تور خود به آمریکا سفر می کند.

    گفتنی است؛ این اجرا بر اساس پروژه اصلی آرش کمانگیر طراحی شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=20302
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *