×
×

به یاد یک مسافر …

  • کد نوشته: 20195
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۶ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • هفته گذشته بود بنیامین بهادری با حضور در مراسم خاکسپاری مدیر سابق سایت هواداران اش «علی رحیمی کناری» به این طرفدار و دوست همیشگی اش ادای احترام کرد و با آن پیام تسلیت ویژه نشان داد که چقدر نسبت به این پسر ۲۶ ساله احساس نزدیکی دارد. چند روز قبل خبر رسید که این خواننده […]

  • هفته گذشته بود بنیامین بهادری با حضور در مراسم خاکسپاری مدیر سابق سایت هواداران اش «علی رحیمی کناری» به این طرفدار و دوست همیشگی اش ادای احترام کرد و با آن پیام تسلیت ویژه نشان داد که چقدر نسبت به این پسر ۲۶ ساله احساس نزدیکی دارد. چند روز قبل خبر رسید که این خواننده قرار است به یاد این هوادار دوآتشه اش، کنسرت برگزار کند. این برنامه در تاریخ ۲۱ تیر ماه سال جاری به یاد «علی رحیمی کناری» برگزار خواهد شد و یک نام خاص را بنیامین برای آن انتخاب کرده : «به یاد یک مسافر…»

    محسن رجب پور درباره این برنامه و جزئیات آن می گوید : « از آنجایی که همه هنرمندان برای خودشان یک کانون هوادارانی دارند که در آن دوستدارانشان سامان دهی می شوند و بهتر می توانند در جریان اخبار فرد مورد علاقه شان قرار بگیرند، علی رحیمی کناری وظیفه تاسیس و مدیریت کانون هواداران بنیامین را بر عهده داشت و در طول سالهای گذشته با وجود همه معلولیت ها و مشکلات اش، به خوبی آنرا مدیریت می کرد. این کنسرت نوعی ادای دین بنیامین و تیم ترانه شرقی به این پسر خوب و با احساس است که چند روزی ست دیگر در بین ما نیست و به همین دلیل تصمیم گرفته ایم این برنامه را با عنوان  «به یاد یک مسافر» (به یاد علی رحیمی کناری) برگزار کنیم.»

    رجب پور در ادامه افزود : « در این کنسرت مثل همیشه شاهد یک سری رفتارهای جدید از سوی بنیامین خواهیم بود و برخی طراحی ها و فضاسازی های را خواهیم داشت که می تواند مورد توجه قرار گیرد. جزئیات بیشتری قطعا در این برنامه خواهیم داشت ه فعلا هنوز به قطعیت نرسیده ایم ولی به محض قطعیت و تصمیم نهایی آنها را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد. »

    علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت http://3670.ir مراجعه کنند

    https://musiceiranian.ir/?p=20195
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *