×
×

رد پای گاف تلویزیونی

  • کد نوشته: 20005
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • علیرضا خمسه در ویژه برنامه عید مبعث شبکه تهران که به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شد، تاکید کرد می‌توان ترانه‌های محمدرضا شجریان را خواند. به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه شب عید مبعث با نام “ردپای باران” دیشب ۲۸ خرداد ماه از شبکه تهران پخش شد. اجرای این برنامه بر عهده امیر احمدی […]

  • علیرضا خمسه در ویژه برنامه عید مبعث شبکه تهران که به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شد، تاکید کرد می‌توان ترانه‌های محمدرضا شجریان را خواند.

    به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه شب عید مبعث با نام “ردپای باران” دیشب ۲۸ خرداد ماه از شبکه تهران پخش شد. اجرای این برنامه بر عهده امیر احمدی و محمود شهریاری بود.

    در بخشی از این برنامه علیرضا خمسه فی البداهه ترانه‌‌ای را اجرا کرد که با استقبال مجریان رو به رو شد. بعد از اجرای این ترانه خمسه خطاب به مجریان گفت می‌تواند ترانه‌های مختلفی را از خوانندگانی همچون محمدرضا شجریان اجرا کند.

    نکته جالب در این برنامه دکور آن بود که با وجود آنکه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شد، اما عوامل هیچ تلاشی برای دکور نکرده بودند و تنها چند مبلمان لوکس در وسط سن قرار داده بودند. گرچه برنامه‌سازان شبکه تهران تلاش کرده بودند تا استودیو گریزی کنند، اما در این باره هیچ خلاقیتی به خرج نداده بودند.

    این در حالی است که شورای دکور در معاونت سیما از چند سال پیش تاکنون راه‌اندازی شده تا بر دکور برنامه‌های تلویزیون نظارت داشته باشد، اما با توجه به دکور برنامه‌های جنگ گونه به ویژه در اعیاد می‌توان متوجه شد این شورای به شکل تشریفاتی راه‌اندازی شده و هرگز دخالتی در این باره ندارد، چرا که در این صورت شاهد رونق دکور برنامه‌های تلویزیونی می‌شدیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=20005
       
    برچسب ها علیرضا خمسه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *