×
×

در تماشاخانه مهر حوزه هنری

  • کد نوشته: 199736
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام آبان ۱۳۹۷
  • ۰
  • حمید حامی و بامداد بیات مهمان سی و پنجمین محفل «اتفاق ترانه» می‌شوند که با اجرای اهورا ایمان در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. سی و پنجمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» روز شنبه، پنجم آبان از ساعت ۱۷ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. حمید حامی (خواننده) و بامداد بیات (نوازنده […]

    در تماشاخانه مهر حوزه هنری
  • حمید حامی و بامداد بیات مهمان سی و پنجمین محفل «اتفاق ترانه» می‌شوند که با اجرای اهورا ایمان در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

    سی و پنجمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» روز شنبه، پنجم آبان از ساعت ۱۷ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

    حمید حامی (خواننده) و بامداد بیات (نوازنده پیانو) به عنوان مهمانان ویژه این رویداد به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازند. همچنین حسن علیشیری (ترانه‌سرا و مترجم) ترانه‌های شاعران جوان حاضر در «اتفاق ترانه» را کارشناسی می‌کند.

    محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» از جمله برنامه‌های ماهانه حوزه هنری در زمینه ادبیات و موسیقی است که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری اولین شنبه‌ هر ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

    اهورا ایمان (خواننده، شاعر و ترانه‌سرا) اجرای این محفل را بر عهده دارد و جمعی از ترانه‌سرایان جوان و حرفه‌ای آخرین سروده‌های خود را طی آن در معرض ارزیابی و نقد قرار می‌دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=199736
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *