×
×

کنسرت گروه بهنا

  • کد نوشته: 19750
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه موسیقی بهنا در تالار ایوان شمس (تالار حرکت سابق) روی صحنه خواهد رفت.

  • گروه موسیقی بهنا روزهای ۸ و ۹ تیرماه در تالار ایوان شمس(تالار حرکت سابق) روی صحنه خواهد رفت.

    این گروه که پیش از این با انتشار آلبوم «نه آن چنان!!» معرف علاقمندان موسیقی است با نوازندگی رامین بهنا (پیانو و کیبورد)، کسرا ابراهیمی (درامز)،بهرنگ بقایی ( تار و دیوان) ، علی پرکار (گیتار الکتریک) ، سینا بیجاری (تمبک و پرکاشن) و حامد حمید زاده (گیتار باس) و به سرپرستی رامین بهنا به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

    در این کنسرت که حال و هوای موسیقی تلفیقی (فیوژن) دارد، قطعات آلبوم «نه آن چنان!!» و آثار قدیمی تر رامین بهنا اجرا خواهد شد. البته در این اجرا مخاطبان تنظیم های تازه ای از این قطعات را خواهد شنید.

    رامین بهنا بیشتر با موسیقی متن سریال «دوران سرکشی» و فیلم های «نسل سوخته» ، «کمکم کن» شناخته شده است اما به رقم موفقیت او در حوزه موسیقی فیلم (ساختن موسیقی بیش از ۴۰ فیلم وسریال )، بهنا یک آهنگساز صاحب سبک در موسیقی ایران است که با المان های موسیقی ایرانی و امکانی که ادوات موسیقی غربی به او می دهند پا به عرصه های تجربه نشده ای گذاشته است.

    رامین بهنا از بنیان گذران گروه آویژه است که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. این گروه را اولین گروه موسیقی تلفیقی در ایران می دانند. بهنا در سال ۱۳۸۵ گروه بهنا را تاسیس کرد و در همان سال برای اولین بار در فرهنگسرای ارسباران با این گروه روی صحنه رفت. و هم چنان با این گروه به فعالیت موسیقایی خود ادامه می دهد. البته تدریس در دانشگاه و ساختن موسیقی فیلم هم ضمیمه فعالیت های هنری او هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=19750
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *