×
×

کنسرت «تنبورنوازان لاوَچ»

  • کد نوشته: 19748
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • گروه موسیقی تنبور نوازان لاوَچ اوایل تیر سال جاری کنسرت خود را برگزار می کند.

  • گروه موسیقی تنبور نوازان لاوَچ اوایل تیر سال جاری در فرهنگسرای نیاوران، کنسرت خود را برگزار می کند.

    حیدر کاکی، سرپرست گروه «تنبورنوازان لاوَچ» در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: در این اجرا که روزهای یکم و دوم خرداد سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار
    می شود قطعاتی را با آهنگسازی علی اکبر مرادی و من اجرا می کنیم.

    وی ادامه داد: این کنسرت در دو بخش فارسی و کردی برگزار می شود و تقریبا نیمی از قطعات از ساخته های علی اکبر مرادی است و نیمی دیگر را من آهنگسازی کرده ام. همچنین خوانندگی این قطعات به صورت جمعی اجرا می شود و در برخی قطعات من تکخوان گروه هستم.

    سرپرست گروه «تنبورنوازان لاوَچ» اظهار کرد: در این اجرا، گروه شامل ۱۰ نوازنده است که سازهایی چون، شورانگیز، تار و بم تار، تنبور، تنبک و دف در ترکیب بندی سازی گروه قرار دارند.

    حیدر لاکی افزود: در این اجرا علاوه بر تصنیف هایی که اجرا می شود قطعاتی را به صورت ساز و آواز و براساس مقام های کردی اجرا می کنیم. یکی از این آوازها ترکیب مقامی از تنبور با مقام آوازی هورامان است که از ابتکارات من در این زمینه محسوب شده و به صورت آوازی اجرا می شود.

    این نوازنده شورانگیز با اشاره به قیمت بالای اجاره بهای سالن های کنسرت تصریح کرد: ما برای دو شب اجرا در سالن فرهنگسرای نیاوران باید ۳ میلیون تومن را پیش از اجرا به مسئولان سالن پرداخت کنیم تا به ما اجازه حضور در سالن را بدهند.

    وی گفت: پرداخت این مبلغ در حالی است که هیچ تضمینی برای برگشت سرمایه ما وجود ندارد و اگر بلیط های کنسرت به فروش نرسد با ضرر مالی مواجه می شویم.
    کنسرت گروه «تنبورنوازان لاوَچ» اول ودوم تیر سال جاری، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=19748
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *