×
×

به نوازندگی و آهنگسازی «نوید وزیری» و «یاشار اطاعتی»

  • کد نوشته: 19662
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • آلبوم موسیقی ویرانه ی آباد به نوازندگی و آهنگسازی ‘نوید وزیری’ و ‘یاشار اطاعتی’ به عنوان نخستین اثر گروه موسیقی پندار منتشر می‌شود.

  • موسیقی ایرانیان: آلبوم موسیقی ویرانه ی آباد به نوازندگی و آهنگسازی ‘نوید وزیری’ و ‘یاشار اطاعتی’ به عنوان نخستین اثر گروه موسیقی پندار در تابستان سال جاری منتشر می‌شود.

    دراین مجموعه شنیداری ‘نوید وزیری’ به عنوان نوازنده تنبک سازهای کوبه ای و ‘یاشار اطاعتی’ به عنوان نوازنده کمانچه درقالب دونوازی ایفای نقش میکنند.

    ضبط موسیقی با اجرای همزمان ، استفاده از اصوات و تکنیهای اجرایی غیر مرسوم در موسیقی ایرانی وتوجه ویژه به تولید موسیقی به شیوه کارگاهی از نکات قابل ذکر این آلبوم است.

    قطعات ‘کوچ آریایی’ ،’ نیایش’ ، ‘رهسپار’ ، ‘استوره’ ، ‘ کوشش’ ، ‘مویش’ و … دراین مجموعه عرضه می شود؛ خالقین اثر در این قطعات کوشیده اند با استفاده از عنصرانتزاع درموسیقی امکان درک و دریافت های متفاوت ازموسیقی را برای شنونده فراهم کنند.

    گروه موسیقی پندار با نگاه به داشته های موسیقی اقوام ایران و موسیقی ملل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده ، در کارنامه اجرایی این گروه همکاری با موسیقیدانان و گروههای بین المللی همچون Napale از کشور شیلی rajasthan هندوستان و تریوی آرژانتینیِ Escolaso به چشم می خورد.

    موسسه ‘پرتو پندار تازه’ انتشار این مجموعه موسیقایی را بر عهده خواهد داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=19662
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *