×
×

ستایش روزنامه کویتی از اجرای گروه موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 19660
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • یکی از روزنامه‌های کویتی در مطلبی ستایش آمیز از اجرای ارکستر ملی ایران در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی این کشور، اجرای ارکستر ملی ایران را هدیه‌ای به مردم کویت توصیف کرد. به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین اجرای کنسرت ارکستر ملی ایران شب گذشته در حالی در سالن موزه […]

  • یکی از روزنامه‌های کویتی در مطلبی ستایش آمیز از اجرای ارکستر ملی ایران در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی این کشور، اجرای ارکستر ملی ایران را هدیه‌ای به مردم کویت توصیف کرد.

    خبرگزاری فارس: اجرای ارکستر ملی ایران هدیه‌ای به مردم کویت بود

    به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین اجرای کنسرت ارکستر ملی ایران شب گذشته در حالی در سالن موزه ملی کویت برگزار شد که استقبال خوب و غیر قابل تصوری از این برنامه شده بود.

    مطبوعات مختلف کویت از جمله روزنامه‌های الوطن، السیاسه، الجریده و القبس از روزنامه‌های معتبر این کشور هستند که اقدام به انعکاس این کنسرت کردند. یکی از روزنامه‌ها در مطلب ستایش آمیز خود اجرای ارکستر ملی را هدیه‌ای به مردم کویت توصیف کرد.

    در اجرای شب گذشته ارکستر ملی ایران همانند اجرای اول قطعاتی از روح‌الله خالقی از جمله «حالا چرا»، «رنگارنگ»، «یار امید»، «میناب» و «ای ایران» اجرا شد که در این اجرا برخی از سفرای کشورهای مختلف در کویت حضور داشتند.

    از جمله حاشیه‌های اجرای دوم ارکستر ملی ایران این بود که باز هم سرود «ای ایران» در میان مخاطبان کویتی و ایرانیان ساکن این کشور اجرا شد که این قطعه به درخواست حاضران در سالن مجددا توسط ارکستر ملی نواخته شد که در اجرای دوم ایرانیان حاضر در سالن این سرود را با ارکستر ملی همخوانی کردند.

    «محمد میرزمانی» مدیرکل دفتر موسیقی و سرپرست و اعضای ارکستر ملی ایران در این برنامه تجلیل شد. همچنین در پایان برنامه، ایرانیان مقیم کشور کویت که در سالن حاضر بودند با مسئولان موسیقی کشورمان به گپ‌و‌گفت پرداخته و از آن‌ها درخواست ادامه‌دار بودن چنین برنامه‌هایی را مطرح کردند.

    اعضای ارکستر ملی ایران امشب بعد از دو اجرا در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی کویت به تهران باز می گردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=19660
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *