×
×

اجراهای علی اصحابی

  • کد نوشته: 19644
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • اجراهای علی اصحابی در شهرستانها و تهران برگزار می شود

  • کنسرت‌های علی اصحابی همیشه مورد توجه و استقبال هوادارانش قرار می‌گیرد و این بار نیز تصمیم دارد برای هوادارانش کنسرت‌های متفاوت و قابل توجهی را برگزار کند.

    او که این بار دربرخی از شهرستان‌ها قطعات آلبوم‌های خود را روی سن خواهد برد، در خصوص اجراهای جدید خود گفت: کنسرت‌های جدیدم را در شهرهایی همچون اصفهان، زنجان، انزلی و… برگزار خواهم کرد و در این کنسرت‌ها سورپرایزهایی نیز برای هوادارانم دارم.

    به گفته وی کنسرت انزلی او و گروهش طی روزهای ۱۸ و ۱۹ تیرماه و در یک سئانس برگزار خواهد شد.

    اصحابی در ادامه متذکر شد: برای اجرای تهران خود نیز تصمیمی که گرفته‌ام این است که در مردادماه، در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی سن می‌روم و به همراه گروهم برای مخاطبانم قطعاتی از آلبوم‌هایم را اجرا خواهم کرد.
    کنسرت تهران را در دو سئانس برگزار می‌شود.

    قطعاتی که در این کنسرت‌ها برگزار می‌شود، همگی از قطعا آلبوم‌های من هستند که در شکل و شمایلی جدید تنظیم و به گوش مخاطبان می‌رسد. تاریخ دقیق کنسرت تهران را به زودی اعلام خواهم کرد.

    وی که یکی از ۲۷ قطعه سفارش شده از سوی سازمان صدا وسیما را اجرا کرده و برای پخش از تلویزیون آماده دارد، در این رابطه اظهار داشت: این قطعه را برای پخش از تلویزیون آماده کرده‌ام که کلیپ داشته و صویربرداری آن را به تازگی به پایان رسانده‌ایم.

    گفتنی است که ۲۷ خواننده برای روز آزادسازی خرمشهر به اجرای قطعه خاص خود پرداخته‌اند که از تلویزیون پخش خواهند شد. علی اصحابی یکی از این خوانندگان است.

    وی آلبومی را در دست ساخت دارد که هم اکنون ۳-۴ قطعه را آماده کرده و مشغول ساخت قطعات دیگری است که قرار است برای این آلبوم استفاده اشان کند.

    آلبوم در دست تولید در واقع سومین آلبوم علی اصحابی است که به شکل مجاز وارد بازار موسیقی خواهد شد.

    علی اصحابی از تفاوت این آلبوم با دو آلبوم دیگر خود خبر داد و در پایان گفت: از آنجایی که سلیقه هوادارن و علاقه مندان هر روز رو به متفاوت شدن است، سعی می‌کنم کارهایی در خور سلیقه آن‌ها بسازم. این آلبوم، یک آلبوم متفاوت خواهد بود که همه سلیقه‌های مختلف در آن در نظر گرفته شده است. تصمیمم بر این است که امسال تا پایان سال آن را راهی بازار موسیقی کنم.

    وی در کنسرت‌هایی که در شهرستان‌ها اجرا می‌کند قطعاتی از هر دو آلبوم قبلی خود را برای هواداران خود به اجرا در می‌آورد.

    اصحابی امیدوار است همچون گذشته کنسرت‌هایش با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=19644
       
    برچسب ها علی اصحابی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *