×
×

کنسرت گروه افشارستان

  • کد نوشته: 19639
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • کنسرت گروه افشارستان برگزار می شود

  • رضا کریمی تبار در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما از برگزاری کنسرت جدید گروه افشارستان خبر داد. گروه افشارستان، پدیده موسیقی سال ۱۳۹۰ از طرف صاحب نظران موسیقی کشور برای سومین بار با تمام ستارگانش به روی صحنه می‌رود تا باز هم خاطره‌ای خوش را برای همه اهالی موسیقی و مخاطبانش به ثبت برساند.

    تهیه کننده و مدیربرنامه‌های گروه افشارستان در این خصوص به موسیقی ما گفت: افشارستان در روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ تیر ماه در تالار ایوان شمس به همراه تمام ستارگانش به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

    وی در ادامه افزود: در کنسرت قبلی این گروه میزان تقاضا و استقبال مخاطبان به حدی خوب بود که این استقبال بی‌نظیر از افشارستان ما را به فکر برگزاری هرچه زود‌تر این کنسرت وا داشت.

    کریمی تباربا اشاره به اینکه گروه به زودی تمرینات خود را آغاز می‌کند، گفت: بیشتر قطعات این اجرا از ساخته‌های میلاد درخشانی است که خود در این کنسرت به نوازندگی تار می‌پردازد. همچنین چند قطعه نیز از ساخته‌های پدرام درخشانی در این کنسرت برای علاقه مندان اجرا خواهد شد.

    گفتنی است؛ در این کنسرت رضا تاجبخش (پیانو)، همایون نصیری (پرکاشن)، آرش مقدم (درامز)، دارا دارایی (گیتار باس)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، هومن نامداری (کلارینت) و پدرام درخشانی نوازنده خوب سنتور میلاد درخشانی را همراهی می‌کنند. کریمی تبار در پایان گفت: در این کنسرت میلاد درخشانی همچون کنسرت قبلی خود به اجرای قطعات جدیدی خواهد پرداخت که تا به امروز این قطعات به گوش هوادارنش نرسیده است.

    اغلب نوازنده‌های این گروه علاوه بر اینکه گروه‌شان در نظر سنجی پایان سال ۹۰ توانست در صدر جدول بنشیند، جزو بهترین نوازنده‌های پایان سال معرفی شدند که از این میان می‌توان به میلاد درخشانی، آرش مقدم و…. اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=19639
       
    برچسب ها گروه افشارستان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *