×
×

علی‌اکبر مرادی:

  • کد نوشته: 195430
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • علی‌اکبر مرادی آهنگساز و نوازنده تنبور می‌گوید هنرمندان جوان آینده درخشان دارند و اگر شرایط فراهم شود می‌توانند موسیقی را به دوران طلایی خود بازگردانند.

    علی‌اکبر مرادی:
  • آهنگساز و نوازنده تنبور می‌گوید هنرمندان جوان آینده درخشان دارند و اگر شرایط فراهم شود می‌توانند موسیقی را به دوران طلایی خود بازگردانند.

    علی‌اکبر مرادی آهنگساز، خواننده و نوازنده تنبور در گفت‌وگو با هنرآنلاین با اشاره به این که موسیقی نیاز به توجه دارد و مسئولان و هنرمندان در کنار یکدیگر می‌توانند مشکلات را یک‌به‌یک حل کنند، گفت: خوشبختانه هنرمندان جوان آینده درخشان دارند و اگر شرایط فراهم شود می‌توانند موسیقی را به دوران طلایی خود بازگردانند.

    مرادی ادامه داد: مسئولین باید تدابیری بیندیشند تا مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود، زیرا موسیقی هنر والایی است و به کمک این هنر می‌توانیم غذای روح انسان را تقویت کنیم.

    این نوازنده افزود: من در چند سال اخیر خیلی ناامید شدم، ولی اگر دست روی دست بگذاریم شاهد از بین رفتن این هنر خواهیم بود. هنرمندان باید امید داشته باشند تا بتوانند به‌راحتی و با خیال راحت فعالیت کنند. متأسفانه شرایط زندگی بسیاری از هنرمندان سخت است و تا زمانی که درگیر شرایط اقتصادی باشند نمی‌توانند اثری خلق کنند.

    علی‌اکبر مرادی در پایان گفت: پیشکسوتان نیاز به آرامش دارند و این آرامش باید فراهم شود در غیر این صورت نمی‌توانند برای جامعه هنری مفید باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=195430
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *