×
×

خواننده آذری و سرپرست گروه آراز

  • کد نوشته: 19515
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • رحیم شهریاری از انتشار آلبوم جدید خود تا اواخر تیرماه خبر داد و گفت: در این آلبوم ترکیب صداهای فولکلور را در نظر داشته ایم. رحیم شهریاری خواننده آذری و سرپرست گروه آراز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی آلبوم اخیرمان هستم که تا اواخر […]

  • رحیم شهریاری از انتشار آلبوم جدید خود تا اواخر تیرماه خبر داد و گفت: در این آلبوم ترکیب صداهای فولکلور را در نظر داشته ایم.

    رحیم شهریاری خواننده آذری و سرپرست گروه آراز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی آلبوم اخیرمان هستم که تا اواخر تیرماه روانه بازار موسیقی کشور می شود.

    وی افزود: این آلبوم که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده است، شامل ۱۰ قطعه می شود که چهار قطعه آن در ترکیه و آذربایجان ضبط شده است.

    این خواننده تصریح کرد: در این آلبوم چند قطعه از ساخته های عثمان حسینی از ترکیه، دو قطعه از جبار موسی اف از جمهوری آذربایجان، یک قطعه از ساخته های علی علیزاده، یک قطعه از غلامرضا صادقی، دو کار فولکلور هم تنظیم کرده ایم، دو قطعه هم از ساخته های خودم است.

    وی ادامه داد: اولین آلبوم من یک آلبوم با ترکیب فولک پاپ بود که «بیاض گجه لر» نام داشت. اولین آلبوم باکلام من بود که هنوز هم در بازار فروش دارد. این آلبوم شانزدهمین آلبوم من است که راهی بازار موسیقی کشور می شود و از آنجایی که همیشه سعی داشته ام هر آلبوم که کار می کنیم با آلبوم قبلی متفاوت باشد این آلبوم هم ۳۰ تا ۴۰ درصد با آلبوم های قبلی فرق دارد. چون هم از نوازنده های ترکی و هم از نوازنده های جمهوری آذربایجان استفاده کرده ام و هم ترکیب صداهای فولکلور را در نظر داشته ایم.

    شهریاری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از کارهای آلبوم با انجام رسیده است و تا ۱۰ روز دیگر برای گرفتن مجوز به ارشاد فرستاده می شود تا هرچه زودتر منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=19515
       
    برچسب ها رحیم شهریاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *