×
×

در کنسرت گروه مهراوه صورت می گیرد

  • کد نوشته: 19498
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • علیرضا میرعلینقی پژوهشگر و مورخ موسیقی در بزرگداشت مجید وفادار که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد

  • علیرضا میرعلینقی پژوهشگر و مورخ موسیقی در بزرگداشت مجید وفادار که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

    گروه مهراوه به سرپرستی شهرام رضایی ۱۸ و ۱۹ خرداد با گرامی داشتن یاد مجید وفادار و احیاء موسیقی بومی با دو خواننده همچون مجتبی عسگری و  ژیان احمدی به روی صحنه می رود و قطعاتی را در دو بخش اجرا می کند به طوری که در بخش اول قطعاتی از ساخته های مجید وفادار با تنظیم جدید اعضای گروه و در بخش دوم قطعات فولک کردی توسط گروه اجرا می شود.

    به گفته شهرام رضایی سرپرست گروه مهراوه ، در این کنسرت علیرضا میرعلینقی پژوهشگر و مورخ موسیقی در خصوص مجید وفادار سخنرانی خواهد کرد.

    گروه مهراوه قصد دارد از خانواده وفادار آهنگساز برجسته در این کنسرت قدردانی و تجلیل کند.همچنین این گروه در اجراهای آینده خود با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی از مقام هنری آنها تقدیر کند.

    گروه مهراوه متشکل از فرخ حقیقی: بم تار، مهدی گوهری: تار، سیاوش عبدی: تنبک، حامد هادیان: عود و دیوان، حسن شعبانی: دف و دهل، عباس زند: نرمه نای، مینو اصحابی: کمانچه و تنظیم کننده ، گلنوش ملایری: سنتور و تنظیم کننده،  حسن مکانیکی: نی و تنظیم کننده و شهرام رضایی : سازهای کوبه ای ۱۸ و ۱۹ خردادماه ساعت ۳۰/۱۹ در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=19498
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *