×
×

ساسان جمالیان:

  • کد نوشته: 194652
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • ساسان جمالیان آهنگساز می‌گوید باید قانون خاصی باشد تا موسیقی‌دان‌هایی که واقعاً علم این هنر را دارند در این حوزه فعالیت کنند.

    ساسان جمالیان:
  • ساسان جمالیان

    ساسان جمالیان

    ساسان جمالیان آهنگساز می‌گوید باید قانون خاصی باشد تا موسیقی‌دان‌هایی که واقعاً علم این هنر را دارند در این حوزه فعالیت کنند.

    ساسان جمالیان آهنگساز در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: هم‌اکنون در حال ساخت چند اثر موسیقایی هستم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و پس از اخذ مجوز به‌زودی منتشر می‌شود. در این آثار با هنرمندان سرشناس همکاری کرده‌ام.

    جمالیان ادامه داد: وضعیت و شرایط موسیقی اصلاً جالب نیست. هنرمندان پیشکسوت مانند قدیم فعالیت نمی‌کنند زیرا حوصله برگزاری کنسرت یا انتشار آلبوم ندارند. مشکلات باید زودتر حل شود چون اگر این معضلات حل نشود و بیشتر شود در آینده گریبان این هنر را می‌گیرد.

    او گفت: متأسفانه هیچ مرجعی از فعالیت کسانی که بدون داشتن علم و تخصص به کار آهنگسازی مشغول هستند جلوگیری نمی‌کند، در صورتی که باید قانون خاصی باشد تا موسیقی‌دان‌هایی که واقعاً علم این هنر را دارند در این حوزه فعالیت کنند.

    جمالیان خاطرنشان کرد: خیلی از کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند فاقد تحصیلات هستند. ما هنرمندان قوی و مطرحی داریم که به فراموشی سپرده شده‌اند و نامی از آن‌ها به میان نمی‌آید در مقابل افرادی فعالیت می‌کنند که سر رشته‌ای در زمینه هنر ندارند و باید کارهای آن‌ها مورد بازبینی قرار گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=194652
       
    برچسب ها ساسان جمالیان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *