×
×

به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری:

  • کد نوشته: 19465
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • حوزه هنری به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز نهضت ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم امروز بیش از هر زمان دیگری انقلاب اسلامی ایران در جهان شناخته شده […]

  • حوزه هنری به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز نهضت ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

    خبرگزاری فارس: بیانیه حوزه هنری به مناسبت فرا رسیدن سالروز نهضت 15 خرداد

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    امروز بیش از هر زمان دیگری انقلاب اسلامی ایران در جهان شناخته شده است؛ تحولات اخیر در منطقه و تاثیرپذیری انقلابیون کشورهای اسلامی همجوارمان از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به خوبی موید این مطلب است. از سوی دیگر، آنگونه که رهبر فرزانه انقلاب (دامت افاضاته) به درستی خاطرنشان فرموده‌اند: این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

    آری اکنون در سالروز نهضتی هستیم که بزرگ‌مردی از تبار سلمان و مالک و حبیب پرچم آن را برافراشت و به پشتوانه اسلام ناب محمدی (ص) چنان بیداردلانه قدم در راه گذارد که امروز پس از گذشت چند دهه نتایج شگفت‌آور و بدیع آن مرزها را در می‌نوردد و تحولات انقلابی‌اش جهان را به تلاطم کشانده است.

    پس از رحلت مرجع عالیقدر شیعیان جهان آیت الله بروجردی (رحمه الله علیه) در فروردین سال ۱۳۴۰ هجری شمسی، نقش و حضور امام خمینی (ره) به عنوان مرجع عالم تشیع و رهبر نهضت اسلامی، مبارزه علیه ظلم داخلی، استعمار خارجی و استکبار جهانی پر رنگ‌تر از هر زمان دیگری شد.

    در آن روز هیچ کس گمان نمی‌کرد مردی چنین ساده که تنها ابزارش ایمان بود و بس، بتواند تحولی به بزرگی انقلاب اسلامی ایران ایجاد کند و از گذر آن انقلابی جهانی به مثابه بیداری اسلامی رخ دهد.

    باید سال‌ها می‌گذشت تا صدور انقلاب اسلامی به جهان، که  حضرت امام (ره) آن را وعده داده بود، محقق شود؛ اکنون ما در پس از این سال‌ها نه در پایان راه، نه حتی در میانه آن بلکه درست در آغاز راه ایستاده‌ایم؛ تا نقش الگو سازی‌مان را برای کشورهای منطقه که مشتاق درک درستی از آرمان‌های آن پیر سفر کرده هستند به خوبی ایفا کنیم.

    هنرمندان و فرهنگ دوستان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بر خود لازم می‌دانند تا با تلاش‌های متعهدانه در پیشبرد آرمان‌های نافذ نهضت حضرت امام خمینی (ره) و  با هدایت مقام معظم رهبری در عصر حاضر، مردانه گام در راه داشته باشند و در تبیین هنری آن بی دریغ بکوشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=19465
       
    برچسب ها حوزه هنری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *