×
×

به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی علیرضا قربانی

  • کد نوشته: 19348
  • 09 خرداد 1391
  • ۰
  • ارکستر موسیقی ملی ایران در پانزدهمین جشنواره بین المللی موسیقی کویت به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه می رود

  • موسیقی ایرانیان: ارکستر موسیقی ملی ایران در پانزدهمین جشنواره بین المللی موسیقی کویت به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه می رود.

    علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در خصوص این اجرا  گفت: این کنسرت اولین حضور ارکستر ملی ایران در یک فستیوال خارج از کشور است.

    مدیر عامل انجمن موسیقی ادامه داد: در این جشنواره بین المللی که پانزدهمین دوره آن برگزار می شود ارکستر ملی ایران به خوانندگی علیرضا قربانی قطعات منتخبی از آثار اجرا شده ارکستر را در تاریخ ‌های ۱۸ و ۲۰ خردادماه در سالن الدسمه  شهر کویت می نوازد.

    بنابراین گزارش، ارکستر موسیقی ملی ایران در طول سالها فعالیت خود میزبان هنرمندان برجسته خارجی بوده به طوری که در آذرماه سال ۸۴ رامیز قلی اف و لطف یار ایمان‌اف به عنوان سولیت تار و خواننده همراه با ارکستر در تالار وحدت به روی صحنه رفتند البته بعد از آن اجرا نیز هنرمندان دیگری در ارکستر رفت و آمد داشتند.هم اکنون نیز ارکستر ملی با ترکیب جدید برای اولین بار است که موسیقی ایران را با خود به یک فستیوال بین المللی در خارج از ایران می برد.

    اجرای ارکستر ملی ایران در کویت طی امضاء تفاهم نامه‌ای بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و انجمن موسیقی ایران ۱۸ و ۲۰ خردادماه برگزار خواهد شد.

       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *