×
×

تب و تاب موسیقایی شبهای تهران

  • کد نوشته: 1923
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام تیر ۱۳۸۹
  • ۹ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان – مهناز تقی زاده: طی این ماه تب و تاب برگزاری کنسرت پایتخت را فرا گرفته و اجراهایی در شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت. به گزارش موسیقی ایرانیان ابتدا بابک جهانبخش ۱۱ تیرماه در دو سانس (۱۹ و ۲۱:۳۰) در سالن اریکه ایرانیان به اجرای برنامه می پردازد و سپس گروه سون با حضور

  • موسیقی ایرانیان – مهناز تقی زاده: طی این ماه تب و تاب برگزاری کنسرت پایتخت را فرا گرفته و اجراهایی در شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت. به گزارش موسیقی ایرانیان ابتدا بابک جهانبخش  ۱۱ تیرماه در دو سانس (۱۹ و ۲۱:۳۰) در سالن اریکه ایرانیان به اجرای برنامه می پردازد و سپس گروه سون با حضور اعضای اصلی خود در تاریخ های ۱۳ و ۱۴ تیرماه با حمایت شرکت ایران گام در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت که طی این برنامه علاوه بر قطعات آلبوم قبلی این گروه با نام «با تو می مونم» چند قطعه جدید نیز اجرا خواهد شد.

    فریدون آسرائی هم که دل پُری از کنسرت ناموفق سال پیش خود با همکاری بهروز صفاریان، پدرام کشتکار و امیر علیزاده دارد با ارکستر جدید به رهبری پاشا یثربی در تاریخ های ۲۴ و ۲۵ تیرماه در اریکه ایرانیان کنسرت خود را برگزار می کند که گفته می شود وی در این اجراها از آلبوم جدید خود قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

    لازم به ذکر است بلیط اجراهای بابک جهانبخش، گروه سون و فریدون آسرائی از طریق سایتهای ایران کنسرت (iranconcert.com) و کنسرت مستر (concertmaster.ir) به فروش می رسد که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به این سایت ها مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1923
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *