×
×

به مناسبت روز جهانی موزه/

  • کد نوشته: 19147
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • موزه موسیقی به انتخاب کمیته‌ اجرایی ایکوم (کمیته ملی موزه‌ها) و نمایندگی شورای جهانی موزه ها در ایران در ۳ حوزه به عنوان موزه برگزیده سال ۱۳۹۰ انتخاب شد. به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم روز جهانی موزه که در عصر روز گذشته ۳۱ اردیبهشت‌ماه در سالن “جلیل شهناز” خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد، موزه […]

  • موزه موسیقی به انتخاب کمیته‌ اجرایی ایکوم (کمیته ملی موزه‌ها) و نمایندگی شورای جهانی موزه ها در ایران در ۳ حوزه به عنوان موزه برگزیده سال ۱۳۹۰ انتخاب شد.

    به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم روز جهانی موزه که در عصر روز گذشته ۳۱ اردیبهشت‌ماه در سالن “جلیل شهناز” خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد، موزه موسیقی در سه حوزه شعار سال ۱۳۹۰ (موزه و خاطره)، حوزه عمرانی و حوزه حفاظت، مرمت و مستند نگاری به عنوان موزه برتر انتخاب شد.

    مراسم موزه‌های برتر در هشت حوزه‌ عمرانی، معرفی، بازدید، آموزش، گردآوری، حفاظت و مرمت و مستندسازی، توسعه‌ مدیریت و شعار سال موزه ها برگزار شد و علاوه بر عنوان برتر در سه شاخه فوق موزه موسیقی در شاخه‌های حوزه‌ توسعه‌ی مدیریت، حوزه گرد‌آوری، حوزه آموزش رتبه دوم را کسب کرد و در حوزه معرفی رتبه سوم را از آن خود کرد.

    در پنجمین دوره انتخاب موزه برتر سال ۱۳۹۰ این کاندیدها به انتخاب ایکوم از بین ۵۵ موزه انتخاب و  تقدیر شدند .

    همچنین سال گذشته از سوی ایکوم (کمیته ملی موزه‌های ایران) موزه موسیقی به دلیل مجموعه فعالیت‌ها در سال گذشته به عنوان موزه برگزیده سال انتخاب و از سوی کمیته ایکوم لوح تقدیری به این موزه اهدا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=19147
       
    برچسب ها موزه موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *