×
×

با همراهی نگار خارکن، آساره شکارچی و هوشمند عبادی

  • کد نوشته: 191426
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • داریوش طلایی (آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار و سه‌تار)، چهاردهم مهرماه سال جاری (ششم اکتبر ۲۰۱۸) به همراه نگار خارکن، آساره شکارچی و هوشمند عبادی در کشور بلژیک به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

    با همراهی نگار خارکن، آساره شکارچی و هوشمند عبادی
  • «داریوش طلایی» مهرماه در بلژیک به اجرای برنامه می‌پردازد

    «داریوش طلایی» مهرماه در بلژیک به اجرای برنامه می‌پردازد

    داریوش طلایی (آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار و سه‌تار)، چهاردهم مهرماه سال جاری (ششم اکتبر ۲۰۱۸) به همراه نگار خارکن، آساره شکارچی و هوشمند عبادی در کشور بلژیک به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این برنامه در rue ravenstein برگزار خواهد شد که درباره‌ی آن نوشته‌اند: «داریوش طلایی نوازنده‌ی  با همراهی نی، کمانچه و تنبک به اجرای برنامه می‌پردازد می‌پردازند. آنها ما را با زیبایی موسیقی سنتی ایرانی و صدای آوازِ آن آشنا می‌کند. او با این اجرا، درهای موسیقی سنتی ایران را به روی ما باز می‌کند. او با کنسرت‌های پرطرفدارش تفسیرهای خلاقانه‌ای از موسیقی را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد و مخاطبان را با میراث موسیقی غنی موسیقی ایران آشنا می‌کند. او در اجرای پیش‌رو با سه تن از دانشجویان خود در بوزار به اجرای برنامه می‌پردازد و با آنان یک پروژه‌ی بزرگ موسیقی را روی صحنه می‌برند.»‌

    این کنسرت به طور خاص برای این سالن طراحی شده است؛ همچنین «طلایی» پیش از آغاز کنسرت، یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ درباره‌ی موسیقی ایران برگزار می‌کند.

    شایان ذکر است که در این برنامه داریوش طلایی (سه‌تار)، آساره شکارچی (تنبک و آواز)، نگار خارکن (کمانچه)‌ و هوشمند عبادی (نی) می‌نوازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=191426
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *