×
×

اثر تازه ای از علی‌اکبر شکارچی

  • کد نوشته: 190241
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی تصویری چراغ افروخته، اثر تازه ای از علی‌اکبر شکارچی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری کمان آوای آرش منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    اثر تازه ای از علی‌اکبر شکارچی
  • آلبوم موسیقی تصویری «چراغ افروخته» راهی بازار شد

    آلبوم موسیقی تصویری «چراغ افروخته» راهی بازار شد

    آلبوم موسیقی تصویری «چراغ افروخته»، اثر تازه ای از علی‌اکبر شکارچی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری کمان آوای آرش منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چراغ افروخته از ساخته ها و نواخته های آهنگساز، پژوهشگر موسیقی و نوازنده چیره‌دست کمانچه علی اکبر شکارچی است که در قالب ۱۴ قطعه تصویری به عناوین «تیتراژ»، «دستگاه ماهور و ضربی ها»، «آواز بیات ترک»، «دستگاه راست پنجگاه»، «دستگاه نوا و ضربی ها»، «آواز افشاری»، «دستگاه شور و ضربی ها»، «آواز دشتی»، «دستگاه چهارگاه و ضربی ها»، «دستگاه سه گاه و ضربی ها»، «دستگاه همایون و رنگ فرح»، «آواز بیات اصفهان»، «آواز بیات کرد» و «آواز ابو عطا» به اجرا در آمده است.

    استاد شکارچی پیش از این، آلبوم‌های پنج‌گاه و ایل بانگ را راهی بازار موسیقی کرده و این بار اثر تازه خود را با قطعاتی در قالب دو نوازی کمانچه و تنبک و تکنوازی کمانچه ارائه داده که آساره شکارچی، نوازندگی تنبک را بر عهده داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم چراغ افروخته از علی اکبر شکارچی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری کمان آوای آرش راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=190241
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *