×
×

از فرخ شریعت و حسام حسینی

  • کد نوشته: 190229
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم «زمان از دست رفته» از فرخ شریعت و حسام حسینی، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    از فرخ شریعت و حسام حسینی
  • آلبوم «زمان از دست رفته» منتشر شد

    آلبوم «زمان از دست رفته» منتشر شد

    آلبوم «زمان از دست رفته» از فرخ شریعت و حسام حسینی، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، زمان از دست رفته اثری تازه از فرح شریعت است که حسام حسینی تنظیم قطعات آن را برای ارکستر بر عهده داشته است و ماحصل آن را در قالب ۹ قطعه به نام های «زمان از دست رفته»، «ای عاشقان»، «عشق در عشق»، «مشق تار»، ندر غربت»، «تنهایی»، «رقص مرمر»، «گمگشته» و «در انتهای شب» می شنویم. این دو هنرمند به نوازندگی در این آلبوم هم پرداخته اند.

    فرخ شریعت (پیانو)، حسام حسینی (تنظیم، ویلن، ویولا و کمانچه)، بهزاد حیدری (ویولونسل)، حسام صدفی نژاد (ابوا)، روح الله ملکی، مهدی باقری (فلوت)، مزدک عباسی (ملودیکا)، مجید رئوفی، پژمان محمدبیگی (گیتار)، محمد خورشیدی (تار و دیوان) و پوریا خورشیدی، سعید مهدی پور (سازهای کوبه ای) نوازندگانی هستند که در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی پاپ زمان از دست رفته از فرح شریعت و حسام حسینی، راهی بازار شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=190229
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *